Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 45
Pokaż wszystkie komentarze'Motocykle nie są projektowane pod kątem tego, jak wysoki kierowca będzie na nich jeździł'. No, to dobre jest :) Dalej nie warto czytac. To ze ta pani jest 'szefem zespolu projektujacego' moze oznaczac mniej wiecej tyle ze zajmuje sie sprawami organizacyjnymi a o projektowaniu pewnie slyszala... wiele dobrego. Zbyt dlugo pracuje w korporacji by wyobrazic sobie ze jest ona bezposrednio wlaczona w projektowanie. Oczywiscie ze projektujac motocykle bierze sie pod uwage wzrost! Problem w tym ze bierze sie jakas przecietna w okolicach 175-180cm. Kurdupla maja raj. Dla wiekszych niestety to masakra. Szukam wlasnie skuter majac 185 cm wzrostu. Jedyny ktory jest wygodny to BMW. Reszta jest dla gosci ktorzy maja nie wiecej niz 180 wzrostu. Nie da sie zrobic motocykla ktory bylby dobry dla wszystkich (motocykl to jak rower... a widzieliscie rower ktory bylby dobry na kurdupla i na faceta ktory ma 190cm?) - to jest niewykonalne. W efekcie te produkty sa prawie dobre na malych i prawie dobre na wysokich. Irytuje ze produkty ktore kosztuja krocia nie maja chocby prostej regulacji kierownicy. Tak, oczywiscie ze zbyt dalekie zmiany powoduja zmiane wlasciwosci motocykla ale niech to bedzie chociaz 1 czy 2 cm! Nie jest to zbyt wygorowane inzynieryjne zadanie by zaprojektowac motocykl tak by regulowana byla kierowniac, podnozki, siedzisko. Producenci maja nas z tylu - nie chce im sie.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza