tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 MotoGP Test w Jerez - kto pierwszy ten... ma BMW
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

MotoGP Test w Jerez - kto pierwszy ten... ma BMW

Autor: Thrillco 2007.03.07, 10:39 Drukuj

W ubieg³y weekend kierowcy klasy motoGP spotkali siê tradycyjnie w Jerez na oficjalnych testach wpisanych do kalendarza. Tradycyjnie, ju¿ poza normalnymi testami, odby³a siê w niedzielê sesja kwalifikacyjna, którego zwyciêzca mia³ otrzymaæ kluczyki do nowiutkiego BMW. Tym razem by³o to BMW Z4 M Coupe.

Dwa dni testów

Pi±tek i sobota to przede wszystkim testy i czas na dostrojenie maszyn. Podczas obu sesji najszybszy by³ Marco Melandri z zespo³u Gresini Racine, je¿d¿±cy na nowej Hondzie RC212V, obutej w opony Bridgestone. Nie¼le spisywa³y siê wszystkie Hondy, choæ czasy, jakie uzyskiwali zawodnicy by³y dalekie od tych najlepszych. W pi±tek dziwnie s³abo wypad³ zespó³ Yamahy, lecz po sobotniej sesji Valentino Rossi drugim czasem da³ wyra¼nie do zrozumienia, ¿e to tylko przypadek. Zaskakuj±co dobrze radzi sobie Kawasaki w rêkach Randyego De Punie, plasuj±c siê w okolicach 6-8 pozycji. Prawdziwym sprawdzianem mo¿liwo¶ci mia³a byæ jednak niedziela.

Wy¶cig po BMW

Po sesji treningowej zawodnicy przyst±pili do tego, co jest kwintesencj± spotkania w Jerez-pierwszej w sezonie prawdziwej sesji kwalifikacyjnej, w której stawk± jest nowe BMW. Tu nie by³o ju¿ ¿adnych zagrywek, to by³a bardzo konkretna i szybka sesja, która odkry³a mo¿liwo¶ci nowych motocykli. Rok temu Rossi musia³ uznaæ wy¿szo¶æ Colina Edwardsa. W tym roku scenariusz móg³ byæ podobny, poniewa¿ Colin w ostatnich sesjach wykazywa³ siê niezwykle wysok± form±, o której ¶wiadczy³y choæby testy odbyte w Katarze. Nie gorzej sprawowa³ siê Dani Pedrosa i Nicky Hayden, ale BMW Z4 M Coupe powêdrowa³o do gara¿u...Valentino Rossiego. Vale by³ po prostu bezkonkurencyjny. Wycisn±³ ostatnie soki z nowej Yamahy i bij±c przy okazji dotychczasowy wynik najszybszego okr±¿enia toru, wygra³ ca³± sesjê. Jednocze¶nie sta³ siê liderem w tabeli „Best Qualifer", która jest dodatkow± rozgrywk± wspieran± przez koncern BMW. Najlepiej kwalifikuj±cy siê przez ca³y sezon zawodnik na koniec sezonu odbierze kluczyki do jeszcze jednego BMW. Czy bêdzie to ponownie Vale? Odpowiedzi nikt nie zna, ale na reszcie mo¿na odetchn±æ z ulg± i przej¶æ w spokojniejszy, bo krótki stan oczekiwania- sezon MotoGP ruszy³!

1. Valentino Rossi ITA Factory Yamaha Team (M) 1min 38.394 secs
2. Dani Pedrosa SPA Repsol Honda Team (M) 1min 38.527 secs
3. Colin Edwards USA Factory Yamaha Team (M) 1min 39.300 secs
4. Nicky Hayden USA Repsol Honda Team (M) 1min 39.556 secs
5. Randy de Puniet FRA Kawasaki Racing Team (B) 1min 39.832 secs
6. Casey Stoner AUS Ducati Marlboro Team (B) 1min 39.873 secs
7. Loris Capirossi ITA Ducati Marlboro Team (B) 1min 39.887 secs
8. Chris Vermeulen AUS Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 40.043 secs
9. Kenny Roberts USA Team Roberts (M) 1min 40.083 secs
10. Carlos Checa SPA Honda LCR (M) 1min 40.100 secs
11. Toni Elias SPA Gresini Honda (B) 1min 40.202 secs
12. Shinya Nakano JPN Konica Minolta Honda (M) 1min 40.242 secs
13. Makoto Tamada JPN Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 1min 40.307 secs
14. Marco Melandri ITA Gresini Honda (B) 1min 40.396 secs
15. Olivier Jacque FRA Kawasaki Racing Team (B) 1min 40.551 secs
16. Alex Hofmann GER Pramac d'Antin MotoGP (B) 1min 40.681 secs
17. Alex Barros BRA Pramac d'Antin MotoGP (B) 1min 41.038 secs
18. Kousuke Akiyoshi JPN Rizla Suzuki MotoGP (B) 1min 41.805 secs
19. Sylvain Guintoli FRA Dunlop Tech 3 Yamaha (D) 1min 42.215 secs
20. Vittoriano Guareschi ITA Ducati Marlboro Team (B) 1min 43.008 secs
21. Andrew Pitt AUS Ilmor GP (M) 1min 43.026 secs
22. Shinichi Ito JPN Ducati TTT (B) 1min 43.073 secs
23. Jeremy McWilliams GBR Ilmor GP (M) 1min 43.202 secs

Dotychczasowy najlepszy czas okr±¿enia:

Loris Capirossi - Ducati - 1,39.064 sec

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górê