Malaguti upadnie?
Proces upadłościowy jest już w toku, rodzina Malaguti nie chce sprzedać praw do marki, a bezskuteczne poszukiwania inwestorów trwają
Co wyraźnie widać w raportach rynkowych, sprzedaż jednośladów w pierwszym półroczu tego roku znacząco spadła. Wprawdzie dotyczy to tylko rynku europejskiego, ale to właśnie on i jego południowe kraje były głównym targetem Malaguti.
Firma z 80-letnią tradycją ma się ku końcowi. Słaba sytuacja na rynku, szczególne w regionie, gdzie mieści się fabryka, doprowadziła do tego, że produkcja została wstrzymana, a 160 pracowników musi być zwolnionych. W centrali zostanie tylko 17 osób zajmujących się sprzedażą części, które jeszcze zostały. Proces upadłościowy jest już w toku, rodzina Malaguti nie chce sprzedać praw do marki, a bezskuteczne poszukiwania inwestorów trwają. Wiele wskazuje na to, że firma założona w 1930 roku przez Antonino Malagutiego upadnie.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeMalaguti upada i zalewa nas tajwansko chinska technologia , będąca taka sobbie
OdpowiedzPrzestancie sie juz tak rozczulac nad Malaguti. Włoskie nieroby tam nie robily. Słyszeliście co mówił szef Fiata? Ze jedna fabryka w Tychach utrzymuje 5 fabryk we Wloszech? Dla Wlochów Polacy to ...
OdpowiedzPorównaj jakość tego co robią polacy z tym co robią chinole -.-
OdpowiedzJa nie mówie o jakości, czy ty potrafisz czytac ze zrozumieniem? Powiedzialem że o Polakach Wlosi mówią to samo co wy tutaj o Chinczykach - ze to tania sila robocza odbierajaca im robote. A to ze Polaczki robią lepiej od makaroniarzy to chyba wszyscy wiedzą.
Odpowiedzmalagutti nie ma szans z azjacką masówką i chińską/tajwańską siłą roboczą, niestety, podobnie jak Moto Morini. teraz liczą się wielkie koncerny.
Odpowiedzmimo że te syfy będą coraz lepsze to i tak pozostaną mniej trwałymi, częściej psującymi się chińczykami. parę lat temu jak jeszcze chinole nie były popularne, i to były takie syfy że się na nich ...
Odpowiedzsmutny dzień nastał:( to wszystko przez tych je*anych chińczyków
OdpowiedzCo ty piepszysz? Kymco, Sym czy Keeway robią sprzęty porównywalnej jakości za pół ceny włoszczyzny. To nie smutny dzień, tylko naturalna selekcja.
OdpowiedzMyślę że chodziło mu bardziej o tradycję niż jakość. Szkoda że firmy z historią muszą zniknąć z rynku
OdpowiedzKymco najlepsze z tej 3 ale jest tajwańskie a nie chińskie :) Keeway ujdzie, Sym to dziadostwo...
Odpowiedzkymco jest chińske
OdpowiedzCo z tego ze Kymco jest Tajwanskie jak skladane jest z chinskich czesci. Polowa skuterow typu kingway, motobi czy jeszcze inne cuda ma silnik prawie, ze identyczny jak w kymco. (prawie ze wzgledu na jakies tam inne filtry itp)
Odpowiedzg.... wiesz na ten temat. Kymco to sprzęt tajwanski, bije na głowe wszystkie chinczyki. tak silnik jest takiej samej budowy a podzespoły to całkowicie co innego. sprzedaje części do takich skuterów, cena nowego gaznika do Kymco Vitality kosztuje 480zł, do zwykłego chinczyka 80zł. to samo z cylindrem i głowicą. to sprzęt innej klasy. dorownuje już prawie japoncą.
OdpowiedzDodatkowo Kymco przez wiele lat (bodajże około 50) współpracował z Hondą przy produkcji motorowerów. Kymco zalicza się do pojazdów normalej jakości, chińczyki do tandety. nie mówię oczywiście o np. aprilii która bodajże jest produkowana w chinach, ale na porządnych częściach
OdpowiedzKymco jest chinskie. Sym jest z Tajwanu. zobacz co masz wpisane w dowodzie rejestracyjnym vin RFG tajwan. LC chiny.
Odpowiedz