MV Agusta F3 i Brutale 675 z systemem EAS
Wiele szumu zrobi³o siê wokó³ nowych trzycylindrowców MV Agusty. Ma to byæ zupe³nie nowy poziom w tej klasie motocykli, zarówno je¶li chodzi o moc i bajery elektroniczne. Producent oficjalnie potwierdzi³, ¿e F3 i Brutale dostan± system EAS (Electronically Assisted Shift), czyli nic innego jak quickshifter. Dzieki niemu nie trzeba bêdzie przy zmianie biegów u¿ywaæ sprzêg³a ani nawet odejmowaæ gazu, który ca³y czas mo¿na trzymaæ otwarty. Oczywi¶cie bêdzie mo¿na nabyæ oba motocykle tak¿e bez systemu wspomagania zmiany biegów. Nowe silniki maj± rozkrêcaæ siê do 15 tys. obr/min co dla rzêdowej trójki jest warto¶ci± prawdziwie spektakularn±. Do tego zmienne mapy zap³onowe, ride-by-wire, Brembo, Marzocchi, Sachs i wygl±d rodem z pokazu mody.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeW ostatnim nr Motorrada jest porownanie 600 scigow. Na torze Alcarràs w Hiszpanii Agusta miala o 1,3s gorszy czas od Daytony.R. Na hamowni zmierzone: Mv 128ps/68Nm a Daytona 125ps/73Nm. ...
OdpowiedzA pierwsze jazdy dowodza ze piecyk MV nie dorownuje triumphowi w dolmym i srednim zakresie pr. obrotowych...
OdpowiedzKurcze, wczoraj je¼dzi³em i mv i trampkiem, ale nic takiego nic takiego nie stwierdzi³em. Zobaczê jeszcze gs-a, mo¿e co¶ znajdê, bo moje panigale szarpie na luzie:)
Odpowiedztaka jest prawda Triumph ma lepszego kopa na ¶rednich i niskich obrotach i Twój sarkazm tego nie zmieni ;) http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2012/March/mar0812-video-mv-agusta-f3-vs-triumph-daytona-675r /
OdpowiedzA ju¿ my¶la³em, ¿e kto¶ tym je¼dzi³, a tu znowu cytaty z reklam przyjmowane jako pewnik! To tak jak prawdziwe piêkno pochodzi z fotoshopa:) Bardzo fachowa strona, sami fachowcy, brawo!
OdpowiedzCo ty piep... jakie reklamy? obejrza³e¶ za³±czony film ? Rozumiem, ze masz problem ze ze zrozumieniem jêzyka Szekspira panie "sarkazm". Jak widaæ inni je¼dzili a Ty tylko dywagujesz...
Odpowiedz