MV Agusta F3 675 - na wypasie
Najmniejszy, najlżejszy, najbardziej wypasiony.
W sieci właśnie pojawiły się oficjalne informacje na temat seksownej MV Agusty F3 675. O ile my cieszymy się z faktu powstania takiego motocykla, o tyle konkurencja w postaci innych sześćsetek może zacząć być smutna. Otóż MV Agusta, oprócz dysponowania 126 końmi mechanicznymi będzie wprost nafaszerowana elektroniczną dobrocią. Kontrola trakcji? Tak. System anty-wheelie? Jest. Ride-by-wire? Też. Launch control? Na pokładzie. Zbędnym mówić, że dzięki takiemu pakietowi MV Agusta z automatu staje się najbardziej zaawansowanym technicznie drogowym motocyklem klasy supersport. Sam silnik jest dość niesamowity. Po pierwsze dlatego, że rozkręca się do faktycznych 15 tys. obr/min. Dla rzędowej trójki to egzosfera. Po drugie dlatego, że jest wyposażony w pierwszy w historii fabrycznych motocykl wał korbowy kręcący się w drugą stronę. Tradycyjnie wał kręci się w tym samym kierunku, co koła. Takie rozwiązanie dzięki wykorzystaniu sił żyroskopowych ogranicza chęć motocykla do wstawania na koło i pozytywnie wpływa na prowadzenie. W stanie gotowym do jazdy F3 ma ważyć 173 kg. Mało dobrych wiadomości? Co powiecie na w pełni regulowany zawias Marzocchi/Sachs, radialne zaciski Brembo i wulgarnie wręcz cudowne białe malowanie?
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeLipa - nie ma autopilota, systemu samohamujacego w razie zagrozenia i ekspresu do kawy. A i super wypasionego systemu audio. A tak powaznie, mam nadzieje,ze bedzie tez opcja bez wszystkich ...
Odpowiedzcoś mi się wydaje że za dużo dobrego, czy przypadkiem nie piszecie tutaj o limitowanej serii oro? bo wątpię aby taki wypas był za tak niską cenę.
OdpowiedzMoje marzenie ,Włoskie motocykle są najlepsze :)
OdpowiedzKisiel w majtach!
Odpowiedzżeby na TO zabrać "babe" ona sama musi mieć dupkę jak ziarnko kawy
Odpowiedzżeby na TO zabrać "babe" ona sama musi mieć dupkę jak ziarnko kawy
Odpowiedz