MV Agusta F3 675 - na wypasie
Najmniejszy, najl¿ejszy, najbardziej wypasiony.
W sieci w³a¶nie pojawi³y siê oficjalne informacje na temat seksownej MV Agusty F3 675. O ile my cieszymy siê z faktu powstania takiego motocykla, o tyle konkurencja w postaci innych sze¶æsetek mo¿e zacz±æ byæ smutna. Otó¿ MV Agusta, oprócz dysponowania 126 koñmi mechanicznymi bêdzie wprost nafaszerowana elektroniczn± dobroci±. Kontrola trakcji? Tak. System anty-wheelie? Jest. Ride-by-wire? Te¿. Launch control? Na pok³adzie. Zbêdnym mówiæ, ¿e dziêki takiemu pakietowi MV Agusta z automatu staje siê najbardziej zaawansowanym technicznie drogowym motocyklem klasy supersport. Sam silnik jest do¶æ niesamowity. Po pierwsze dlatego, ¿e rozkrêca siê do faktycznych 15 tys. obr/min. Dla rzêdowej trójki to egzosfera. Po drugie dlatego, ¿e jest wyposa¿ony w pierwszy w historii fabrycznych motocykl wa³ korbowy krêc±cy siê w drug± stronê. Tradycyjnie wa³ krêci siê w tym samym kierunku, co ko³a. Takie rozwi±zanie dziêki wykorzystaniu si³ ¿yroskopowych ogranicza chêæ motocykla do wstawania na ko³o i pozytywnie wp³ywa na prowadzenie. W stanie gotowym do jazdy F3 ma wa¿yæ 173 kg. Ma³o dobrych wiadomo¶ci? Co powiecie na w pe³ni regulowany zawias Marzocchi/Sachs, radialne zaciski Brembo i wulgarnie wrêcz cudowne bia³e malowanie?
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeLipa - nie ma autopilota, systemu samohamujacego w razie zagrozenia i ekspresu do kawy. A i super wypasionego systemu audio. A tak powaznie, mam nadzieje,ze bedzie tez opcja bez wszystkich ...
Odpowiedzco¶ mi siê wydaje ¿e za du¿o dobrego, czy przypadkiem nie piszecie tutaj o limitowanej serii oro? bo w±tpiê aby taki wypas by³ za tak nisk± cenê.
OdpowiedzMoje marzenie ,W³oskie motocykle s± najlepsze :)
OdpowiedzKisiel w majtach!
Odpowiedz¿eby na TO zabraæ "babe" ona sama musi mieæ dupkê jak ziarnko kawy
Odpowiedz¿eby na TO zabraæ "babe" ona sama musi mieæ dupkê jak ziarnko kawy
Odpowiedz