Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeMOTOCYKL DOBRY NA SZEROKIE SZUTRY :))) NIC POZA TYM
OdpowiedzDokładnie. Zwłaszcza, że jak już jadą to są obwieszone tobołami. Ciekawe czy kolesie z GS Trophy byliby takimi kozakami jakby im przydzielili po 30 kilo szmelcu w kufrach :)
OdpowiedzA jaki to ma związek z temtem?
OdpowiedzTaki że ćwiczę 990 i jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby mi ktoś wiózł bagaże samochodem a na dodatek prawie zawsze jestem sam. Czy 250 kg nadaje się do terenu? Tak, ujemnie. Chyba muszę zainwestować w wyciągarkę: https://www.youtube.com/watch?v=AgxFUXwk_PM
Odpowiedzpopatrz sobie na zdjęcia do tego artykułu i pomyśl raz jeszcze o tym co napisałeś
OdpowiedzZobacz sobie prawdziwe enduro a nie 220 kg smoki Wpisz Enduro Dolny Sląsk na youtube .
OdpowiedzAle co to znaczy prawdziwe enduro? GS czy Adventure to nie sa motocykle do robienia podjazdów w lesie, to nie sa motocykle do skakania po skałach i przedzierania sie przez strumienie. To są motocykel do podróżowania po najgorszych szlakach, czasem nawet tam gdzie one sie kończą. Najwyraźniej nie rozumiesz sensu tych motocykli
Odpowiedz