Kymco to drugi obok Hyosunga najbardziej znany koreański wytwórca techniki motocyklowej. Kymco jest jednak najbardziej utożsamiane ze skuterami oraz z quadami, podczas gdy motocykle są nową, ciągle rozwijającą się gałęzią produkcji. Tak też wyglądało stoisko Kymco na INTERMOTcie. Skutery, quady i trochę małych motocykli. Paleta quadów rozpoczyna się przy pojemności 50 ccm, a kończy na 500-centymetrowych potworach z napędem na 4 koła. Jeszcze nie tak dawno wszyscy z niedowierzania przecierali oczy na widok japońskiego skutera o pojemności 400 ccm. Dziś nawet Kymco ma wersję Xciting o pojemności silnika 500 ccm! To oczywiście flagowy model, a w ofercie znajdziemy skutery w praktycznie każdej kategorii pojemnościowej.
Koreańczycy popracować za to muszą nad gamą oferowanych motocykli. Są one małe, niepozorne, nie różnią się w tłumie niczym od taniej chińszczyzny. Niezaprzeczalnym faktem jest jednak niezła jakość wykonania pojazdów Kymco. Dotyczy to szczególnie quadów oraz skuterów. Dziś stosowane przez Koreańczyków wzornictwo jest często ciekawsze i ładniejsze, niż to, co wymyślą Japończycy. Najlepszym tego przykładem są wspomniane skutery z serii Xciting o pojemnościach 250 i 500 ccm. Modelom Kymco przyglądamy się z tym większym zainteresowaniem, że jest to jedna z najpopularniejszych marek na naszym rodzimym rynku.
| |
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeKymco to nie firma Koreañska tylko Tajwañska...
Odpowiedz