Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeBardzo nierzetelny artykuł na portalu motocyklowym. Przecież najpierw były produkowane silniki dolnozaworowe (M72 czyli kopia BMW R71) i w Chinach CJ. Dopiero dużo później ruskie Urale górnozaworowe i w Chinach ich odpowiednik. A te zawieszenie "kołyskowe" to chyba jest wachacz pchany.
OdpowiedzŁooojeenyyy!! Ale mnie się oczy pokaleczyły! Co się zobaczyło, tego się nie odzobaczy😱
OdpowiedzNiestety nasz przemysł zrujnowała żydo komuna i po 89 roku rozgrabiła nasz majątek narodowy. I jeszcze go rozkrada. Niech każdy z Was zobaczy co z Waszych okolic zostało zrujnowane. A " poliniaki" się cieszą z galerii, lidluf, kał-flandów.... I jeszcze musimy utrzymywać "szoszonów" z krainyU.
OdpowiedzKup sobie gumowy młotek i .ebnij się w pusty łeb.
OdpowiedzAha, "są dwa faktory"... U nas w Polsce jest też taki "faktor", pt. "ustawa o języku polskim". No i pali "7 litrów na 100KM". To w sumie pali niewiele, skoro tych koni ma nie za dużo. Jeszcze "redaktorowi" nie podoba się jazda z wózkiem bocznym. Tak mi przykro. Wiem - pisanie to ciężka sprawa. Sugeruję: jest tyle innych fajnych zawodów.
Odpowiedz