tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Komentarze do: Motocykle elektryczne - dlaczego to nie...
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
 
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: sa 28.02.2021 16:48

co???

Odpowiedz
Autor: ZUO 20.02.2021 09:12

Eeee...nie iwem na jakich danych opierał sie autor ale od czasu brexitu to UK jest jedynym krajem europy zachodniej, gdzie mozna kupic motocykle, ktore spełniaiją normę Euro 3...Halooo...Nie wiem jak długo autor siedział w jakiejś jaskini pod ziemią, że nie dowiedizał sie o stworzeniu już w pełni syntetycznego paliwa, którego aktualnie kalorycznosc jeszcze nie jest idealna ale to bardziej kwestia miesięcy niż lat, by sie udało zrobić w pełni syntetyczne paliwo, bedace odpoweidznikiem benzyny Pb95. Diesel juz jest tak dla uzupęłnienia. Produkcja nie jest jakos szczególnie droższa, z tym, że Szwedzi (bo to oni opracowali) nie kwapia sie z wyskakiwaniem przed szereg bo...No właśnie sytuacja jest jaka jest, moze nie warto sie chwalić czymś, co wszyscy dookoła nagle uznali za złe. I na koniec...(choć artykuł chyba nie został skończony bo nie odpowiada na zadane w tytule pytanie)...Nie wydaje mi sie by kórykolwiek posiadasz Panheada kupionego zaraz po II wojnie światowej w ogóle by pomyslał dzis o kupowaniu nowego motocykla w ogóle...Zakładajac, że w ogóle jeszcze oddycha... Więc...nie, do nich Harley nie kieruje oferty Live Wire , tego jestem pewny...Nie jestem ylko pewny czy autor mysli przed pisaniem i czy umie liczyć chocby do stu, bo tyle przecietnie zyje człowiek...Teraz...Koniec II Wojny Swiatowej...mam 20 lat moze iwecej....i 70 lat póxniej...hmmm...Tak kupię sobie Live Wire...How stupid is that?

Odpowiedz
Autor: ZUO 20/02/2021 09:02

Nie zupełnie jest tak jak piszesz...Podejrzewam, ze patrzysz być moze przez pryzmat prowadzonej działalnosci i dzielisz ise obawami. Producenci samochodów woleli by nie produkowac aut elektrycznych bo ich promocja i przekonywanie klienta, że sa tak dobre jak "normalne" smaochody kosztuje ich całkiem sporo. Do spalinówki nikogo od dziesiecioleci przekonywac nie trzeba. nawet wprowadzenie diesla czy silników z bezpośrednim wtryskiem nie kosztowało tyle w kwestii promocji co kosztuje ich w przypadku elektryków. I cóż...bez rzadowych "premii' nie kupowała by ich co najmniej polowa z tych, ktorzy jednak sie zdecydowali. producenci promuja i robia ich coraz wiecej głownie w celu zredukowania kar za emisje CO2. A tal iczona jest od każdego wyprodukowanego "niekoniecznie sprzedanego, co jest kuriozum) samochodu spalinowego. Oczywiście powiesz, że ta kara wliczona jest w cene. pewnie tak jest ale to wcale nie cieszy producentów, że do ceny zamiast marży muszą doliczac coś, co bede musieli oddać. Jednoczęsnie cena jest głwonym czynnikiem konkurencji rynkowej. Więcej produkujesz, większą kare płacisz, większe obciazenie wrzucasz w cenę, jestes drozszy, konkurencja sie cieszy, bo to moze zadzialac na ich korzyść. Na razie nie ma i nie śłyszałem o żadnych planach zakazu rejestracji aut o zwykłych silnikach. jedynym wymogiem jaki obecnie funkcjonuje jest spełnianie właściwej normy przez auto rejestrowane po praz pierwszy. i tyle.

Odpowiedz
Autor: Ja 19/02/2021 11:23

Dokładnie.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę