Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzePo 50mth to nawet KTM sie nie rozleci, co to za test, trzeba bylo z 200-300mh zrobic przez 2-3 sezony i wtedy mozna cos wiecej napisac. Dostali moto od importera za free, kazdy pokatowal ile wlazlo a na koniec skrobneli kilka zdan testu. 50mth to nawet crossowka 250ccm 4T przezyje bez wymiany czegokolwiek, a gdzie dopiero 450 4T enduro.
Odpowiedzmasz cos do KTM ?
Odpowiedznoooo sami fachowcy tutaj. a test realny, bo tyle sie jezdzi, a crfx to wlasnie taki sprzet. jakby napisali, ze to maszyna do wygrywania cc, albo ze wazy mniej niz 0,5tony to by wtedy sklamali.
OdpowiedzTest jest o niczym i tyle, dostali za darmoche fajny sprzet do testowania to musieli coś napisać, ale nie wiele się wysilili. CRF450X to fajny sprzęt dla amatora ale niestety już nieco przestarzaly. Główne kontr argumenty to waga, brak wtrysku ( dla niektórych zaleta), i przedpotoopowe zawieszenie. A i na koniec nie ma możliwości nabyć nowej z homologacja co ją dyskfalfikuję dla amatorów jazdy w terenie różnym oraz wyjazdów za granice. Wwiezienie motocykla na Ukraninę bez dowodu rejestracyjnego jest prawie niemożliwe, a i organizatorzy rajdów enduro często wymagają rejestracji oraz OC. Wiec mimo ze motorek wydawał mi się fajny to go sobie odpuściłem i teraz poluję na jakieś świeże EXC.
OdpowiedzPrymitywne zawieszenie to ma KTM z prostym jak budowa cepa widelcem i PDS z tylu. To tak w kwestii sprostowania. Ciekaw jestem czy tym swiezym EXC pojedziesz lepiej albo szybciej;)
OdpowiedzWitam Jestem amatorem , mojego exc 530 kupiłem nowego nowego 1 marca 2012 ( ostatni model dostępny jako nowy w PL ) Przebieg 3800 km i 180 mth . Pozdr dla wszystkich maniaków enduro
OdpowiedzJeżeli chodzi o crossówke Honda 450R - jest rewelacyjna, moim zdaniem najlepsza w klasie, natomiast wyżej opisana wersja X moim zdaniem jest bezpłciowa. Miałem okazję przejechać się taką tyle, że bodajże z 2008r, na prowadzenie nie można narzekać natomiast to co zapamietałem to krótkie przełożenia skrzyni (zupełnie jak w typowej crossówce, być może to kwestia napędu) i to że silnikowi brakowało jadu mimo iż odkręcałem do odciny. Prawda jest taka, że w większości przypadków amator również potrzebuje wrażeń (mocy), do tego służa takie motocykle żeby się odstresować, wyszaleć, motocykl czasami powinien "sponiewierać" kierowce. Z drugiej zaś strony, być może kosztem tego Crfka jest wytrzymała, ale to można ocenić po 200 - 300 a nie 50 mth. Moim zdaniem brak homologacji odstrasza potencjalnych kierowców i dlatego wybierają WR czy EXC. Pozdrowienia dla off roadowców.
OdpowiedzTEST JEST PONIŻEJ JAKIEJKOLWIEK KRYTYKI!!! Opowieść jest dobra dla dzieci z podstawówki, chcących poczytac piękną bajkę o "śląskich lasach", a nie dla kogoś kto chce wybrać motocykl Enduro. Ocena ZERO za merytorykę testu! Panowie, odpuście sobie "testowanie" offroadu jeśli się na tym nie znacie. Zróbie filmik, ładne zdjecie i podajcie informacje od producenta, bo to robicie świetnie. Pozdrawiam
OdpowiedzW którym momencie tekst nie jest merytoryczny?
OdpowiedzMichale skoro pytasz o merytoryczność artykułu, napewno cały artykuł jest motocyklowy. To co mi się nie podoba to bardzo ogólne opisy, które NIJAK nie różnicują CRF od innych motocykli tej samej klasy, np: - "płynne i spokojniejsze oddawanie mocy, które odkryliśmy od pierwszych metrów za sterami Hondy, doskonale pasujące zresztą do motocykla enduro" - zamiast "Hondy" wpiszesz Yamahy, Kawasaki, KTMa, Husquarny i też będzie sięzgadzało. - "Szutrowe drogi, łąki, piachy i próby enduro to miejsca gdzie CFRa odnajduje się natychmiast, a przy dużych prędkościach maszyna imponuje stabilnością, którą do pracy przedniego zawieszenia wprowadza regulowany amortyzator skrętu." Michał masz doświadczenie offroadowe więc zgodzisz się że na szutrowych drogach, łąkach piachach i próbach enduro odnajduje się natychmiast i CRF i EXC i WRF. Który motocykl Enduro o pojemności 450 tam się w takich warunkach nie odnajduje? - "Dzięki bardzo dobrej ergonomii CRFa nie męczy swojego kierowcy w czasie powolnego przedzierania się przez chaszcze". Zapraszam kierowcę na siłownię, albo proszę o informację które Enduro 450 ccm męczą bardziej od CRF skoro CRF jest tak niemęcząca. - "Po około 50 motogodzinach (co stanowi w sezonie dobry wynik dla zaangażowanego amatora) motocykl praktycznie nie wykazuje oznak zużycia podwozia i jednostki napędowej." Czy ta cecha różni go od innych motocykli Enduro 450? :) - "Łatwy dostęp do filtra powietrza, wlewów i punktów inspekcyjnych oraz regulacyjnych" Czy inne motocykle tej klasy mają utrudniony dostęp?? Nie mam nic do Hondy i może ten artykuł nie jest dla mnie, ale przyznam że spodziewałem się czegoś więcej w artykule o motocyklu "po całym sezonie"
OdpowiedzChciałem się na taką przesiąść z mojego EXC 450, miałem zamiar zrobić ją w SM. Ale potrzebowałbym trochę kucy. Czy zamontowanie do niej kompletnego układu FMF z Powerbombą znacznie poprawi efekty?
Odpowiedztak koniecznie tuning wydechu w twoim KTMie hehehe wszyscy KTMiarze tacy sami... zapisz sie lepiej na kurs pomaranczko
Odpowiedz50mth na sezon? i test? przy weekendowych jazdach 60mth stuka po 2 miesiącach. Napiszcie jak będzie miała przynajmniej 300mth.
OdpowiedzCzyli w sezon (8 miesięcy w Polsce) robisz weekendami 480 mth... hmmm, chciałbym to zobaczyć, szczególnie jeśli masz na głowie dom, pracę i rodzinę.
Odpowiedztaaaa, wszyscy fachowcy po 27h dzienne jezdzcza, a tak na prawde jesli jezdzi sie regularnie w weekendy i jakies zawody od czasu do czasu to 100mh rocznie to duzo
OdpowiedzA może Gość jeździ tylko na pierwszym biegu, to kto wie, może tyle wykręci. Ale serio 180 mh w sezonie to mój max, a jeżdżę ja większość 2 razy w tygodniu 10 miesięcy w roku. Po śniegu też jeżdżę
Odpowiedzjak to nic sie nie zepsulo?!? przeciez, to bez sensuuu...
Odpowiedz