Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeMiałem okazje pojeździć tym moto i powiem szczerze, że nie ma się do czego przyczepić. Jedynie moto sprawiało wrażenie ospałego, brakowało mi trochę jadu na dolnych obrotach. W tym enduro przydałoby się to co u KTM-a jest w standardzie czyli prędkościomierz i licznik motogodzin, stelaż pod tablice rejestracyjna, kierunkowskazy i cały kit homologacyjny. Pozdrawiam i czekam na inne testy enduro
Odpowiedz" Aha! Jeszcze jedna szalenie ważna sprawa. Po 20 motogodzinach wszystko w maszynie pracuje jak w szwajcarskim zegarku, KTMowcy możecie nie uwierzyć, ale nie luzują się nawet śruby przy zawieszeniu i silniku;) " Chyba powinienes przejechac sie ktoryms z nowych EXC :-) Forumowe opowiastki, ze niby co ma sie odkrecic po 20godz ? LC4 juz dawno nie ma, a nowe EXC450/500 maja walek wyrownowazajacy, zreszta tak jak porzednie EXC450/530.
OdpowiedzSpokojnie, to tak na rozluźnienie atmosfery. Wiemy, że nowe KTMy się nie rozkręcają, uśmiechnięta buzia jest tam nieprzypadkowo;)
Odpowiedzuff, a juz myslalem :) A swoja droga to fajnie byloby zrobic taki test enduro 450ccm jak EXC450, CRF450X, WR450F, RMX450Z i KLX450R. W sumie to sa moto dostepne na polskim rynku i jakos tam w mniejszym lub wiekszym stopniu rozwazane prze klienta. Problem tylko bedzie ze znalezieniem motocykli :)
OdpowiedzChcielibyśmy robić takie testy, niestety zebranie takiej floty do jednego testu w naszych warunkach jest mało realne...:(
Odpowiedzchociaz exc450 vs. wr450f, obydwa sa nowe w 2012, a to w zasadzie najwieksza konkurencja i najtrudniejszy wybor dla kupujacego :)
OdpowiedzTo jest oczywiste zestawienie i w miarę możliwości postaramy się zrobić przynajmniej te dwie sztuki.
Odpowiedzwszystko fajnie, cena dobra tylko tego nie da sie zarejestrowac...
OdpowiedzDa sie, trzeba zainstalowac kierunki, lusterka (za grosze mozna to kupic w Larssonie), zrobic przeglad rejestracyjny za 70 zl (jesli mnie pamiec nie myli) i zalatwione. Jak da sie tak zarejestrowa quady oski, to da sie i motocykl, szczegolnie ze ten ma juz swiatla z tego co widze.
OdpowiedzOpona tył to raczej 18M/C
OdpowiedzOpona tył to raczej 18M/C
Odpowiedz