tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kawasaki ZZR1400 2012 - poprzeczka jeszcze wy¿ej
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Kawasaki ZZR1400 2012 - poprzeczka jeszcze wy¿ej

Autor: Piotr Jêdrzejak 2011.10.10, 16:28 13 Drukuj

Dziś jest ten dzień. Dzień, na który Kawasaki zaplanowało premierę swojej odnowionej, długo zapowiadanej „czternastki”.

Jednostka napędowa będzie mocniejsza, jednak przede wszystkim, jeszcze bardziej elastyczna. Zawieszenie również zostało zmodyfikowane, aby zapewniać pewność nie tylko na torze, ale też w mieście i na autostradzie. Nowa jest również rama oraz dłuższy i sztywniejszy wahacz, które mają zapewniać wyczucie sytuacji na drodze. W standardzie znalazł się ABS oraz 3-stopniowa kontrola trakcji. Ponadto silnik ma dwie mapy sterowania, a w napędzie znalazł się system zapobiegania blokowaniu tylnego koła przy redukcjach. Niezmienny pozostał styl ZZR1400 – ogromne oświetlenie z przodu, smukła i długa sylwetka oraz podwójny układ wydechowy. Pozycja kierowcy, jak też pasażera ma zapewniać maksymalny komfort. Kawasaki oferuje doskonałą ochronę przed wiatrem oraz możliwość zamontowania bocznego bagażu. Wibracje silnika zostały zminimalizowane, a w zestawie wskaźników znalazł się spory, wielofunkcyjny ekran LCD - komputer sterowany jest z kierownicy.

NAS Analytics TAG

Hasła przewodnie „czternastki” to siła, moc, technologia i bezpieczeństwo. Silnik ma 1441 ccm, a średnica i skok tłoka to odpowiednio 84 i 65 mm. Osiągi jednostki są imponujące - od 2000 obrotów dostępnych jest 93 Nm, a pełna wartość to 162,5 Nm! Moc maksymalna wynosi 200 KM, a przy dynamicznym doładowaniu 210 KM.


Dane techniczne

Silnik
Układ zasilania Wtrysk paliwa: ø44 mm x 4 (Mikuni)
Zapłon Elektroniczny
Rozrusznik Elektryczny
Smarowanie Smarowanie wymuszone, mokra miska olejowa
Typ silnika Chłodzony cieczą, 4-suwowy, rzędowy, 4-cylindrowy
Pojemność silnika 1,441 cm³
Średnica x skok tłoka 84.0 x 65.0 mm
Stopień sprężania 12.3:1
Układ rozrządu/ilość zaworów DOHC 16 zaworowy
Przeniesienie napędu
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe, manualne
Przełożenie podstawowe 1.556 (84/54)
Przełożenie biegu 1 2.611(47/18)
Przełożenie biegu 2 1.947 (37/19)
Przełożenie biegu 3 1.545 (34/22)
Przełożenie biegu 4 1.333 (32/24)
Przełożenie biegu 5 1.154 (30/26)
Przełożenie biegu 6 1.036 (29/28)
Przełożenie całkowite 2.471 (42/17)
Układ przeniesienia napędu Skrzynia 6-biegowa
Przełożenie napędu Łańcuch uszczelniony
Rama
Typ ramy Aluminiowa, monocoque
Kąt pochylenia główki ramy / Wyprzedzenie 23°/ 93 mm
Skok przedniego zawieszenia 117 mm
Skok tylnego zawieszenia 124 mm
Opony, przód 120/70ZR17M/C (58W)
Opony, tył 190/50ZR17M/C (73W)
Kąt skrętu, lewy / prawy 31°/ 31°
Zawieszenie
Przednie zawieszenie Typ: 43 mm odwrócony widelec ze sprężynami top-out. Tłumienie dobicia: 18-stopniowe. Tłumienie odbicia: 15 stopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: w pełni regulowane
Tylne zawieszenie Typ: Bottom-link Uni-Track, z gazowym amortyzatorem. Tłumienie dobicia: Bezstopniowe. Tłumienie odbicia: Bezstopniowe. Napięcie wstępne sprężyny: W pełni regulowane
Hamulce
Hamulce przednie Typ: dwie pół-pływające tarcze 310 mm o obrysie falistym. Zacisk: Podwójny, zamontowany radialnie, 4-tłoczkowy z 4 klockami hamulcowymi
Hamulce tylne Typ: 250 mm tarcza o obrysie falistym. Zacisk: Dwu-tłoczkowy
Wymiary
Wymiary (D x S x W) 2,170 mm x 770 mm x 1,170 mm
Prześwit 125 mm
Rozstaw osi 1,480 mm
Wysokość siedzenia 800 mm
Pojemność zbiornika paliwa 22 litry
Masa pojazdu gotowego do użytku 268 kg
Osiągi
Moc maksymalna 147.2 kW {200 KM} / 10,000 rpm
Maksymalny moment obrotowy 162.5 Nm {16.6 kgf•m} / 7,500 rpm
Moc maksymalna z doładowaniem dynamicznym - RAM Air 154.5 kW {210 KM} / 10,000 rpm
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
prawy przod kawa zzr1400lewy tyl kawasaki 2012
NAS Analytics TAG
lewy profil kawaprawy profil zielony
od gory zx14rprawa strona zzr1400
zx14r 2012zzr 1400 czarny
czarny zzr1400prawy profil czarny
tyl zzr 1400przod zzr1400
zx14r kawasaki 2012kawa zx14 r 2012
zx 14r profilzx 14r 2012 kawa od gory
guzik wielofunkcyjnyhamulec pompa zzr1400 2012
lampa tyl zzr1400konsola kierowcy zzr1400 2012
przedni hamulec zzr1400 2012komputer
stacyjka zawias zx14 2012uchwyt pasazera
przod kawa zzr1400siedzenie kawa 2012
zbiornik 2012 kawaprzedni zawias zzr1400 2012
set pasazera zzr 1400 2012siedzenie zbiornik zzr1400 2012
tylny hamulec zzr1400 2012wydech kawasaki
zegary i komputernowy system natrysku oleju na tloki
ABS serwo mechanizmuchwyt na bagaz
wloty powietrza kawa zzr1400szersze otwory wentylacji
rama zzr1400porownanie ze starym modelem
tryby pracy silnikakontrola trakcji
Komentarze 13
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG
Zobacz równie¿

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê