ZXR 750, pomimo zaledwie sześciu latach produkcji zyskał sobie ogromne uznanie zwolenników wyścigów motocyklowych. „Stara rurówa", „rurówa", lub jak kto woli „odkurzacz" został powołany do życia w jednym celu - spuścić łomot na torze konkurencji. Tak też się stało. Kawasaki ZXR 750 to jeden z najpopularniejszych i najlepszych „przecinaków" początku lat 90-tych. Model ten dziś z sentymentem wspominają takie osoby jak Włodzimierz Kwas, czy Tomek Kędzior. Charakteryzuje się bardzo dobrymi hamulcami, twardym zawieszeniem i mocnym, jak na owe czasy silnikiem. Kawa ZXR 750 stała się również oblubienicą twórców wszelkiej maści streetfighterów, zwłaszcza za naszą zachodnią granicą.
Dane podstawowe:
Silnik - czterocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony cieczą, o pojmności 749 cm3
Zasilanie - 4 gaźniki Keihin 38 mm
Moc maksymalna - 121 KM przy 11000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy - 78 Nm przy 9000 obr/min
Zawieszenie przód - widelec USD o średnicy rur nośnych 43 mm
Zawieszenie tył - wahacz aluminiowy z centralnym elementem resorująco-tłumiącym
Hamulce przód - podwójny tarczowy o średnicy tarcz 320 mm
Hamulec tył - tarczowy o średnicy 200 mm
Masa "na sucho" - 205 kg
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze