Kawasaki ZRX 1200 2011 - tylko w Japonii
Big Retro powraca. Tylko na rynek japoñski…
Kawasaki ZRX 1200 od lat budzi³o w je¼d¼cach nostalgiê i wspomnienia czasów, w których w±sy by³y modne. Teraz zieloni zdecydowali siê reaktywowaæ tego retro bika i pob³ogos³awiæ go nowym, ¶wietnym malowaniem i patentami z nowoczesnego ¶wiata sportu. ZRX ma nowe zawieszenie, ko³a z ZZR1400, ECU wprost z najnowszego ZX10R, sze¶ciostopniow± skrzyniê biegów, nieco s³abszy silnik (110 KM i 107 Nm), tylne ¶wiat³o w technologii LED, nowy wahacz i nieco przeprojektowany wydech. Ca³o¶æ wygl±da rewelacyjnie, kierowców tamtych czasów powoduje miêkko¶æ kolan, ale jak to zwykle bywa w przypadku wspania³ych rzeczy, ZRX1200 jest przeznaczony wy³±cznie na rynek japoñski. Nas nieco zastanawia (oprócz samolubno¶ci Japoñczyków) prêdko¶ciomierz wyskalowany do 180 km/h... Ciekawe ile razy fabryczny motocykl przekrêci zegar?
|
Komentarze 7
Poka¿ wszystkie komentarzetylni wachasz niczym z modelu 1100 starsza 1200 miala duzo fajniejszy ... ale kolor jest zajebisty moja 1200r chyba w najblizszym czasie nabierze tych barw
OdpowiedzCo do wahacza, to ZRX mia³ taki od zawsze, znacznie brzydszy by³ w wersji 1100. Co do prêdko¶ci, to tak tam jest. Nawet pierwsza wersja GSX 1400, skierowana na rynek Japoñski (K1), by³a fabrycznie ...
Odpowiedzpiêkny, tylko ten wachasz pasuje tu niczym czo³g do bitwy pod grunwaldem
OdpowiedzWygl±da naprawde zacnie. osi±gi te¿ niczego sobie! a licznik temu jest do 180km bo u nich prawo tak nakazuje!
OdpowiedzDenerwuj± mnie Japoñczycy, Hondê CB 400 SE tez skierowali na rynek Japoñski... Co¶ mi siê wydaje,Japoñczycy maj± gdzie¶ rynek europejski. Mam nadziejê, ¿e siê to zmieni...
Odpowiedz180 - to moze mialo byc mil:) ale sie pomylili? :)
Odpowiedzskala do 180 bo przy tylu jest odciêcie. Bez tego koszt ubezpieczenia "Zajbija prêdzej ni¿ 0-100 na tym sprzêcie"
OdpowiedzJest zdjêcie w galerii, wyra¼nie pisze km/h
Odpowiedz