Kawasaki Z650 pojawił się na rynku w 2017 roku i jest następcą modelu ER6-n, którego pokochały ośrodki szkolenia kierowców i początkujący motocykliści. Model Z650 został wyposażony w ten sam silnik co jego poprzednik, ale przez dostosowanie do normy emisji spalin EURO 4 moc spadła o 4 KM i wynosi 68 KM przy 8000 obr/min. Z kolei moment obrotowy wzrósł o 2 Nm do 65,7 Nm przy 6500 obr/min.
W 2020 roku Kawasaki Z650 przeszło kilka zmian. Silnik dostosowano do normy emisji spalin EURO 5, ale moc pozostała bez zmian. Posiadacze prawa jazdy kat. A2 mogą zamówić wersję fabrycznie „zdławioną” do 48 KM. W modelu na rok 2020 zastosowano pełne oświetlenie LED i kolorowy wyświetlacz TFT. Diody tylnej lampy zostały ułożone w efektowny kształt litery Z.
Kawasaki Z650 to bardzo uniwersalny motocykl. Zbiornik paliwa łagodnie obchodzi się także z wysokimi kierowcami, a po zajęciu miejsca za kierownicą ciało układa się naturalnie. Kokpit jest skromny, ale nowoczesny i czytelny. Wyświetlacz TFT można sparować z telefonem - wtedy będziemy otrzymywać informacje o nadchodzących połączeniach telefonicznych i wiadomościach. Motocyklista jest wspomagany tylko przez obligatoryjny system ABS. Siedzenie zaprojektowano z myślą o dobrym trzymaniu w zakrętach.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze