Kawasaki W800 Spirit Of The Seventies
Spirit Of The Seventies to brytyjski warsztat, który zajmuje się robieniem motocykli ładnych jeszcze ładniejszymi. Definitywnie można powiedzieć tak o W800, retro wehikule czasu zbudowanym przez Kawasaki. Tim Rogers z Spirit Of The Seventies powiedział, że chciał nieco odświeżyć design W800. Czy mu się udało? Naszym zdaniem powstał całkiem przystojny tracker.
Zmieniono całkiem sporo rzeczy. Począwszy od kierownicy, przedniej lampy, błotnika, skończywszy na kanapie i obciętym wydechu (po co sąsiedzi mają spać?). Dodano także coś, co rzadko widuje się w customach – osłonę silnika. Zmieniono też tylne amortyzatory, a koła obuto w gumy ContiTrailAttack. To nie pierwszy przypadek, kiedy warsztat tuningowy przerabia motocykl klasy retro na coś w stylu zawadiackiego trackera. Może producenci powinni mieć to na uwadze?
|
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeMi to bardziej na stare enduro wygl±da
OdpowiedzMi zdecydowanie nie podchodzi ta dodatkowa rurka na kierownicy i wysoko zamontowany b³otnik... wygl±da to jak czê¶ci od enduro...
Odpowiedzzmieniæ kanapê na zgrabniejsz± i jak dla mnie idea³ bryki do miejskiego lansu!
OdpowiedzMi te¿ nie podchodzi. Czego¶ tu brak. Równowagi, harmonii - jak zwa³ tak zwa³, bo podobno o gustach nie warto dyskutowaæ, ale moim zdaniem zepsuli piêkny motocykl. Dla porównania zobaczcie jak ...
Odpowiedzprzerabiajac ten motocykl pod tym katem jaki widac wieksza uwage przywiazali do tresci nie formy bo w oryginale w 800 nadaje sie djedynie do wolnego toczenia sie po miastowych kafejkach niepisze ze to cos zuego to tylko jeden nurt po przerobce na tracka mozna sie pobawic wjezdzajac w lekki teren :ja zdecydowanie wybieram w800 w wersji track:)tam przynajmniej kiepskie osiagi niemaja takiego znaczenia jak na asfalcie .
OdpowiedzHmmm, pewnie komu¶ siê to spodoba... :/ Mnie nie musi.
Odpowiedz