Kawasaki Ninja 300R 2013 - pierwsze wrażenia
Mamy za sobą kilka godzin spędzonych na następcy popularnej Ninji 250R – nowiutkim Kawasaki Ninja 300R. Czy zwiększenie pojemności i agresywniejszy design przekładają się na lepsze wrażenia z jazdy? Czy, a jeśli tak to, na ile pomógł rozwiert na 300cc? Na te i inne pytania staraliśmy się odpowiedzieć w trakcie naszego testu, który jeszcze w tym tygodniu pojawi się na stronach Ścigacz.pl.
Na szybko chcielibyśmy odpowiedzieć na nurtujące pytania, które pojawiły się na naszym facebookowym profilu. Jedną z pierwszych interesujących was kwestii była prędkość maksymalna. Spieszę poinformować fanów upalania do odcięcia, że mała Ninja rozpędza się do licznikowych 194 km/h, z założeniem, że szoferujący jest mojej postury (czytaj, wielkości średniej wielkości owczarka niemieckiego). Nie martwcie się, nawet więksi nie powinni mieć problemów z przekroczeniem 180 km/h. Ilość miejsca za sterami? Wystarczająca nawet dla pełnowymiarowych jeźdźców. Cena? Ciągle nie znamy.
Kawasaki Ninja 300R to o wiele więcej, niż tylko bardzo dobra dynamika. O ile więcej? Pełny raport z jazdy już wkrótce na www.scigacz.pl
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeNie rozumiem jednego. Czemu w Stanach ten motocykl kosztuje około 15tys zł a u nas jest za 20 tys zl? Przecież Hamburgery zarabiają 4 razy więcej od nas. Z taką ceną to nie podbiją rynku w Polsce.
OdpowiedzDobra sorry, za szybko dodałem. Nie sprawdziłem wszystkich serwisów.
OdpowiedzJest jeszcze Ninja 400, ta spokojnie poleci ponad 210 a wygląda jak 650, ma 399 cm3 i 43 konie mocy
Odpowiedz194 hahah przy 39 km boli was glowa coraz mocniej widze:P na filmiku tym poszla tyle bo miala zgorki w par miejscach wktorych to meisjcach wkrecila sie na maksa 194 to na plaskim bandit 600 z 78 km...
OdpowiedzNawet nie widzę sensu dyskusji. Rozgryzłeś nas! ...
Odpowiedzwy i telemetria to jak ogien i woda:P :)
Odpowiedzczyli nic nowego .stara 250 szła wedlug testow 155 km/h maxymalnie na fotokomorce a to tylko 6 km mniej .
OdpowiedzJa mam 250 ninja, jechalam nią 170 km/h !!! to max. prędkość jaką udało mi się rozwinąć, a więc całkiem nieźle jak na taką kruszynkę.
Odpowiedzw sumie 6 km przy mocach tego rzedu to 15-20% roznicy w mocy bo niepowinno si epsiac tyle km mniej tyle wiecej tylko w procentach . moj blad to niczego neizmienia 170 i ni u.a wiecej niepojdzie:)
OdpowiedzLicznikowe 170 wyciągnełem na prostej z mojego NAKEDA 125ccm (Cagivy Raptor 125) która ma ok 28koni. Także jak najbardziej jestem w stanie uwiezyć ,że te 180 przekracza kawa
Odpowiedzta odejmi jakies 10% ztego i masz okolo 150 km/h realnej predkosci a ta kawa okolo 170 km/h mama ci niemowila zebys niebral wskazan licznika na serio nigdy ?
Odpowiedz.... chyba nie skumales ironii. twoja genialna trelemetria nie uwzglednia wagi pojazdu i oporow powietrz, ale znajac zycie, widziales bandita tak samo na rysunkach jak ta kawe
Odpowiedzto nie moia s.irze tylko dane z testow z aparatura ktora meirzy realna predkosc nielicznikowa ile mam ci powtarzac twierdzisz ze ta aparatura nieuwzglednia takich rzeczy mierxzac w czasie rzeczywistym kazdy przejazd z dokladnoscia do 0.1 sekundy i 0.1 km/h ? to zaprzeczasz sam sobie .zreszta teroia podaje podobne liczby bo jak to mowia dobra teoria niejest zua.
Odpowiedzco za roznica czy ja widzialem tylko na rysunkach czy nie ? w rpzypadku rpedkosci maksymalnej duzo wieksze znaczenie ma opor powietrza niz masa pojazdu 300 kg kierowca plus sprzet bedzie prawie tak samo szybkie przy tej samej powierzchni czolowej i dokaldnie takiej samej aerodynamice jak 400 kg chyba ze masa wzrosnie dramatycznie duzo czas przyspeiszania do tej predkosc znacznie wzrosnie ale predkosc pozostanie prawie niezmienionatzn zalezy dokladnie wjakich konkretnie rpzypadkach i roznicach . ta kawa jak ma 39 km a 250 przy 33 km szla podczas testow z aparatura ktora meirzy realna predkosc a nie licznikowa poszla 155 to wzrost mocy o jakies 15% spowoduje wzrost predkosci o jakies 7-8% 155 plus 8% =167,4 km/h w tych samych warunkach .co do motycykli smigalem glownie sportturystami zzr cbr .
OdpowiedzJak na taką popierdółkę dla świeżaków to całkiem nieźle brzmi!
OdpowiedzWygląda jak 600. Fajnie ze przynajmniej Kawasaki z japończyków idzie w nowości.
Odpowiedzmoże i wygląda jak 600, ale te laczki takie wąskie :(
OdpowiedzJak sam musisz "laczki" XXS zakładać, to chociaż w moto niech będzie 190tka, nie? ;)
Odpowiedz50cm jest mniej w Polsce wazne niż cena. Zobaczymy ile to bedzie kosztowalo. Wyglada fajnie a to juz bardzo duzo.
Odpowiedz