Kawasaki Ninja 300 2013 - młodzieżowy zawrót głowy
Kawasaki jest na fali rozwiewania spekulacji i wątpliwości. Niedawno zastanawialiśmy się nad nowym, małolitrażowym motocyklem, a dziś już wiemy, że będzie on nazywał się Ninja 300. Jeśli chodzi o wygląd, motocykl zdecydowanie prezentuje się ładnie i ma ten sam design, co odświeżona 250-tka. Ale nie to jest najważniejsze. Dwucylindrowy, rzędowy silnik będzie rozwijał całkiem poważne 39 KM oraz 27 Nm, co przy masie 172 kg (174 kg z ABS) zapewni bardzo rozrywkową eksploatację.
Teraz najlepsze – Ninja 300 będzie wyposażony w sprzęgło antyhoppingowe. Można się zastanawiać dlaczego? Aby motocykl był bezpieczniejszy i lepiej przystosowany dla początkujących. Mechanizm zadba o młodych, którzy dopiero uczą się poprawnych redukcji i zminimalizuje ryzyko zablokowania tylnego koła. Warto także odnotować, że sprzęgło będzie miało mechanizm wspomagający, który zmniejszy o 25% siłę konieczną do jego obsługi. Zerknijcie na wykres mocy. Ninja 300 wygląda niemal identycznie jak 250-tka, ale wszystkiego jest więcej. Nie ma wątpliwości, że technicznie trzysetka jest znacznie lepsza. Czy zatem szykuje się nam hit? Tradycyjnie, wszystko zależy od ceny.
|
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzecena to 20 900 zł bez ABS, z ABS to 22 400 zł
OdpowiedzLiczniki nowoczesne, a nadal tajwańskie opony IRC, niedopatrzenie? ;)
OdpowiedzTe IRC nie są wcale takie złe, bo w 250 na torze bez problemu na nich latałem i dawały naprawdę dobry feedback i przyczepność. I żeby nie było, trochę opon w życiu zjeździłem na różnych motongach. No ale jak zwykle najłatwiej spojrzeć na markę i stwierdzić, że coś jest do d....
Odpowiedz\"będzie wyposażony w sprzęgło antyhoppingowe. Można się zastanawiać dlaczego? Aby motocykl był bezpieczniejszy i lepiej przystosowany dla początkujących. Mechanizm zadba o młodych, którzy dopiero ...
OdpowiedzCena nowego nie powinna przekraczać 20tys zł, i wtedy będzie wielkim hitem
OdpowiedzNo to teraz już leciwe 500 poupadają. Sprzęgło antyhoppingowe to bardzo przydatna rzecz. Widac że Kawasaki chce utrzec nosa Hondzie.
OdpowiedzNie upadną. Niestety, znaczna część początkujących motocyklistów ma zbyt małe środki, by pozwolić sobie na maszynę salonową.
Odpowiedzprzydatna ,ale nie w tym motocyklu-w Benzerze też by się przydało
OdpowiedzZalezy od ceny. Jesli bedzie kosztowac 5x tyle co leciwa 500tka to rynku nie zawojuje
Odpowiedz