tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kawasaki GTR 1000 model 1998 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Kawasaki GTR 1000 model 1998 dane techniczne

Opinie użytkowników 1

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik 3
Skrzynia biegów 3
Układ jezdny 3
Układ hamulcowy 2
Elektronika 2
Podatność na drobne usterki 1
Podatność na poważne usterki 1

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort 4
Ergonomia 4
Ekonomiczność 4
Koszty utrzymania 4
Stosunek jakość/cena 4
Zużycie paliwa (l/100 km) 6

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę 4
Na miasto 2
W teren 1
Do turystyki 5
Na tor 1
Do lansu 1
Do wygłupów 4

ZOBACZ RÓNIEŻ:

Informacje ogólne

Model
Kawasaki GTR 1000
Rok
1998
Kategoria
Turystyczny

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
997 ccm
Typ silnika
Rzędowy czterocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
98.00 KM (71.5 kW)) przy 9000 RPM
Maksymalny moment obrotowy
68.00 Nm (6.9 kgf-m or 50.2 ft.lbs) przy 6500 RPM
Rozruch
Elektryczny
Skrzynia biegów
6 biegowa

Wymiary i wagi

Waga na sucho
270 kg
Wysokość siodła
815 mm

Podwozie

Hamulec przedni
Dwutarczowy
Hamulec tylni
Jednotarczowy

Prędkość i przyspieszenie

Stosunek mocy do masy
0.3630 HP/kg
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę