Do widzenia KTM SX 126 z 2006 roku to niesamowity sprzęt. Wszystko w nim jest najlepsze i wszystko zaskakuje. Nieprzeciętny silnik, wyjątkowe zawieszenie i świetnie wyposażenie. Jakieś ale? Jedyne, co może nie pasować to cena. Ponad 25 tysięcy złotych to nie mało. Do tego w opisanym egzemplarzu znajdują się dodatki za 2 tysiące Euro - też nie mała suma. Na pewno nie jest to maszyna przeznaczona do niedzielnego wypadu w teren, gdyż to wręcz bezczeszczenie tego świetnego sprzętu. To sportowiec z krwi i kości. Do takich właśnie ludzi jest adresowany. Slogan KTMa mówi „Ready to Race". A czy Ty jesteś gotów?
Silnik | | Typ | 124.8 ccm, chłodzony cieczą, jednocylindowy, 2-suwowy | Gaźnik | Keihin PWK 39 | Wydech | kolektor HGS, końcówka BUD | Skrzynia biegów | | Sprzęgło | mokre, hydrauliczne | Przekładnia | 5 przełożeń | Rozruch | kickstarter | Zawieszenie | | Przód | WP-USD 48, 300 mm skoku | Tył | WP-PDS, 335 mm skoku | Wymiary i masy | | Wysokość siodła | 925 mm | Zbiornik paliwa | 7.5 L/8.3 L | Waga (sucha) | 92.4 kg |
|
Okiem Krzysztofa: Niewielkie wymiary, szczupła sylwetka, a do tego serce wojownika... czy to Jurek Killer? Nie to KTM SX 125! Dwusuwowy zabójca radzi sobie nawet przy większych mięśniakach, natomiast posiadacze crossówek o tej samej pojemności mogą się co najwyżej zastanawiać, jakiego oleju używa posiadacz Sx'a, gdy wjeżdża w obłoczek spalin pozostały po nim. Magazynek mieści 8,5 litra paliwa, które na pewno przyniesie Ci masę frajdy. Silnik rozpędza maszynę z prędkością kuli wylatującej z lufy karabinu snajperskiego. Drzesz na prostej, zbliżasz się do zakrętu... hamuj piętą koleś! Nieee, nie ma takiej potrzeby - hamulce Brembo wyhamują cię, jak strzał z dwururki z bliskiej odległości. Kierownica i manetki leżą w rękach, jak wyprofilowana rękojeść karabinka sportowego. Hydrauliczne sprzęgło działa miękko i skutecznie jak spust Glock'a, ale wcale nie trzeba oddawać z niego strzałów. Przejażdżka zmienia twoje spojrzenie na crossówki, to nie jest brutalny AK47, ale wyrafinowany zabójca. Jedynie, gdy ty już nie dajesz rady, naciskasz czerwony guziczek odcinający zapłon zabezpieczając spust, aby nie wystrzelił, gdy ty będziesz odpoczywał.
|
| |
Komentarze 32
Poka¿ wszystkie komentarzeWitam Chcia³bym sprzedaæ KTm sx 125 z 2004r po remoncie silnika;] cena 6300z³ dzwoniæ pon nr tel 182656714 po godzinie 15 wienicej info ;]
Odpowiedzwitam chcia³bym w³asnie kupiæ KTM SX do 3,5 ty¶ je¶li ma kto¶ na sprzeda¿ proszê poinformowaæ na gg: 11142593 lub e-mail: akro1234@o2.pl
OdpowiedzWspania³y artyku³ i trafnie opisana dusza KTM. Co prawda moge to oceniæ jedynie je¿d¿±c rowerem tej marki, ale b±d¼ co b±d¼ w lusterku obserwujê zamazane twarze wyprzedzanych facetów ;) Ready to race?
OdpowiedzJak on mial na tych filmikach pokazac ze super jezdzi skoro jechal caly czas za jakims motorem ktory moze rozwija³ predko¶æ 50 km/h.My¶lenie was boli?
Odpowiedzogólnie spoko filmiki cud ¿e mu sie nie zala³
OdpowiedzMy¶lê o przesiadce z mojego Te 610 na takiego kata :-). Co do testu,to po obejrzeniu filmików przesta³ byc dla mnie wiarygodny ten Rider !!!! W te¶cie wspomnia³ co¶ o jezdzie na torze z odkrêcon± ...
Odpowiedz