KTM RC690 Supermono - wy¶cigowy singiel
135 kg na mokro i 80KM z jednocylindrowca. Lubimy to!
Trzech ludzi z KTM postanowi³o siê nieco zabawiæ. W telegraficznym skrócie, po³±czono ze sob± RC8 i 690 Duke. Z Ksiêcia pochodzi zawieszenie i silnik. Rama to po³±czenie tej z RC8 i Duka. Jednocylindrowy silnik wzmocni³ siê z 63 do 80 KM dziêki kilku czê¶ciom z katalogu KTM Powerparts, nowemu uk³adowi rozrz±du, filtrowi powietrza i „eksperymentalnemu” wydechowi Akrapovica. Oprócz tego, sprzêt zosta³ poddany kuracji odchudzaj±cej, dziêki czemu obecnie z p³ynami wa¿y 135 kg. Podsumujmy – 135 kg na mokro + 80 KM z jednocylindrowca. Co ciekawe, projekt nie zosta³ sfinansowany przez KTMa. Trzech szalonych entuzjastów wy³o¿y³o na niego kasê z w³asnej kieszeni. I niech Bóg ich za to b³ogos³awi. Czy kto¶ z was chcia³by takie cacko?
|
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzestosunek masy do mocy zabojczy, na masto napeno fajny sprzet zwrotny i zrywny, ale na trase nei za lekki troche??
Odpowiedzlepiej gixe powiadasz? a skilla na czym my¶lisz lepiej by¶ z³apa³? mo¿e od razu gsx-r 1000 i na tor? przecie¿ w motogp nie mog± siê myliæ, a tam wracaj± do litrów. eh
OdpowiedzPrzezajebiaszczy!! Uwielbiam szaleñców!
OdpowiedzFajny sprzêcior na pucharowe ¶ciganie. Wszystko zale¿y od ceny.
OdpowiedzNo i co z tego? Lepiej za 15-20k kupiæ poobijanego Gixxera, zrobiæ go na tor za 5, max 10k i je¼dziæ w normalnych wy¶cigach.
OdpowiedzWyjd¼ tetryku.
Odpowiedzstrzala! 135kg! chce to zabaczyc w akcji :D
Odpowiedz