KTM Duke 350 w 2013 nie tylko w Indiach
Plotki o KTM Duke w mniejszych pojemno¶ciach obieg³y ¶wiat ju¿ jaki¶ czas temu. Mowa o Duke 200 i Duke 350, które, jak zapowiadano, mia³y pojawiæ siê jedynie na rynku Indyjskim. Wedle nowych informacji, KTM zdecydowa³ siê na ekspansjê ma³ych Duke’ów na ca³y ¶wiat. Duke 200 mia³ w³a¶nie swoj± premierê w Indiach i Austriacy potwierdzili, ¿e jego wiêksza wersja w pojemno¶ci 350 cm3 owszem, bêdzie produkowana w Indiach, ale eksportowana na ca³y ¶wiat. Motocykl ma byæ rozwiercon± wersj± Duka 200, który z kolei jest rozwiercon± wersj± znanego i lubianego Duka 125.
Co ciekawe, KTM zapowiedzia³ tak¿e, ¿e równolegle z Duke 350 pojawi siê jego sportowa, w pe³ni oowiewkowana wersja inspirowana Moto3, która równie¿ dostêpna ma byæ wszêdzie, ale w 2014 roku. O ile motocykle w tych pojemno¶ciach rewelacyjnie wpasuj± siê w rynek Indyjski czy Azjatycki, o tyle rynek ¶rodkowoeuropejski, czyt. polski, mo¿e byæ dla nowych KTMów trudny. Co s±dzicie o poszerzeniu gamy pojemno¶ciowej Duke’ów?
Komentarze 8
Poka¿ wszystkie komentarzeWie kto¶ mo¿e ile to bêdzie mia³o koni?
Odpowiedzz tym rozwiercaniem rozwiertów bym polemizowa³, to pewnie marketingowa ¶ciema, a przecie¿ ju¿ je¼dzi ktm 350 freeride z cywilizowanym silnikem :) Ale mniejsza o to, pomys³ na takiego ¶redniaka ...
OdpowiedzObecnie prawie nie ma lekkich motocykli o mocy do 50KM do nauki jazdy przez pierwsze 2-3 lata. Taka 350-ka by³aby niez³ym rozwi±zaniem.
OdpowiedzAle to jest bardzo dobre. Klasa 300 i 200 zanik³a, i osoby które uczy³y siê na YBR 125 albo na innej 125-tce dalej mia³y tylko alternatywê 600 albo 1000. A tak mo¿na powoli przesiadaæ siê na ...
OdpowiedzJa po nauce jazdy na YBR 125 i zdaniu prawka dostalem na kilka dni Maraudera 800 a potem kupilem sobie VZ1600 (320 kilo zywej wagi, potworny moment obrotowy). Przez pierwszy sezon klalem jak moglem na swoj wybor. Zgadzam sie z przedmowca - nauka na stopniowo co raz wiekszych sprzetach jest po prostu przyjemniejsza niz bycie "zmuszonym" do wsiadania na cos, co wymaga umiejetnosci wiekszych niz sie posiada zeby jezdzic bezstresowo.
OdpowiedzA mi siê wydaje ¿e 350 w owiewkach to idealny motocykl do stworzenia taniego pucharu w WMMP!
OdpowiedzKluczowa bêdzie cena a raczej jej relacja do najpopularniejszej klasy w Polsce - 600cc.
Odpowiedz