KTM Duke 350 w 2013 nie tylko w Indiach
Plotki o KTM Duke w mniejszych pojemnościach obiegły świat już jakiś czas temu. Mowa o Duke 200 i Duke 350, które, jak zapowiadano, miały pojawić się jedynie na rynku Indyjskim. Wedle nowych informacji, KTM zdecydował się na ekspansję małych Duke’ów na cały świat. Duke 200 miał właśnie swoją premierę w Indiach i Austriacy potwierdzili, że jego większa wersja w pojemności 350 cm3 owszem, będzie produkowana w Indiach, ale eksportowana na cały świat. Motocykl ma być rozwierconą wersją Duka 200, który z kolei jest rozwierconą wersją znanego i lubianego Duka 125.
Co ciekawe, KTM zapowiedział także, że równolegle z Duke 350 pojawi się jego sportowa, w pełni oowiewkowana wersja inspirowana Moto3, która również dostępna ma być wszędzie, ale w 2014 roku. O ile motocykle w tych pojemnościach rewelacyjnie wpasują się w rynek Indyjski czy Azjatycki, o tyle rynek środkowoeuropejski, czyt. polski, może być dla nowych KTMów trudny. Co sądzicie o poszerzeniu gamy pojemnościowej Duke’ów?
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeWie ktoś może ile to będzie miało koni?
Odpowiedzz tym rozwiercaniem rozwiertów bym polemizował, to pewnie marketingowa ściema, a przecież już jeździ ktm 350 freeride z cywilizowanym silnikem :) Ale mniejsza o to, pomysł na takiego średniaka ...
OdpowiedzObecnie prawie nie ma lekkich motocykli o mocy do 50KM do nauki jazdy przez pierwsze 2-3 lata. Taka 350-ka byłaby niezłym rozwiązaniem.
OdpowiedzAle to jest bardzo dobre. Klasa 300 i 200 zanikła, i osoby które uczyły się na YBR 125 albo na innej 125-tce dalej miały tylko alternatywę 600 albo 1000. A tak można powoli przesiadać się na ...
OdpowiedzJa po nauce jazdy na YBR 125 i zdaniu prawka dostalem na kilka dni Maraudera 800 a potem kupilem sobie VZ1600 (320 kilo zywej wagi, potworny moment obrotowy). Przez pierwszy sezon klalem jak moglem na swoj wybor. Zgadzam sie z przedmowca - nauka na stopniowo co raz wiekszych sprzetach jest po prostu przyjemniejsza niz bycie "zmuszonym" do wsiadania na cos, co wymaga umiejetnosci wiekszych niz sie posiada zeby jezdzic bezstresowo.
OdpowiedzA mi się wydaje że 350 w owiewkach to idealny motocykl do stworzenia taniego pucharu w WMMP!
OdpowiedzKluczowa będzie cena a raczej jej relacja do najpopularniejszej klasy w Polsce - 600cc.
Odpowiedz