Junak SR 400: rasowy neo-scrambler ponownie dostêpny w salonach
Junak powraca do segmentu motocykli klasy średniej i robi to w pięknym, klasycznym i niepowtarzalnym stylu. Oto Junak SR 400 - motocykl, który zaskakuje możliwościami, poręcznością i wrażeniami z jazdy. Teraz, ponownie dostępny w sieci sprzedaży.
Junak SR 400 jest motocyklem, który idealnie wpisuje się w obecne trendy na polskim rynku motocyklowym. Polscy motocykliści często zaczynają swoją przygodę z jednośladami od motocykli stanowiących credo marki, czyli pojazdów klasy 125 ccm. Proste w obsłudze, swobodne w prowadzeniu i dające najlepszy start motocyklowej przygody maszyny, pozwalają odkryć co tak naprawdę kręci każdego z nas w motocyklach. Nie ma co ukrywać, motocykle klasy 125 są świetnym sposobem na rozpoczęcie kariery motocyklisty. Jeśli jednak pojawia się chęć zrobienia kolejnego kroku, wtedy pojawia się także nowy Junak SR 400, który dostępny jest na prawo jazdy kategorii A2.
401 ccm i 42,8 KM mocy
Junak SR 400 to motocykl czerpiący garściami z nurtu motocykli customowych. Moda na café racery i scramblery nie przemija, a SR 400 łączy te style w wysublimowany i jednocześnie przyjemny dla oka sposób. Klasyczna linia nadwozia zgrabnie ukrywa to, co w jego przypadku jest najistotniejszą cechą świadczącą o jego charakterze. Mowa o napędzie w postaci nowoczesnego, chłodzonego cieczą i zasilanego współczesnym układem wtryskowym silnika o pojemności 401 ccm, który ma do zaoferowania dynamikę na niespotykanym do tej pory w gamie poziomie. Moc 42,8 KM pozwoli na płynną jazdę w każdych dopuszczalnych przez prawo drogowe prędkościach. To z kolei sprawia, że Junak SR 400 jest idealną propozycją na wykonanie kolejnego kroku w rozwoju własnej przygody motocyklowej.
Junak SR 400: klasyka i nowoczesność
Nowy Junak SR 400 powstał w oparciu o klasyczne w formie nadwozie, które świetnie uzupełnia nowoczesna konstrukcja. Gwarantujący doznania z jady czterosuwowy, dwucylindrowy silnik posiada cztery zawory na cylinder, chłodzenie cieczą oraz rozrząd DOHC. Generowana przez jednostkę napędową moc gwarantuje ponadprzeciętną dynamikę i doznania z jazdy. Za kulturę pracy odpowiada wałek wyrównoważający, a 19 litrowy zbiornik paliwa zapewni dalekie zasięgi dzięki oszczędnemu charakterowi nowoczesnego układu zasilania.
Rasowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej tworzą poprowadzone po dwóch stronach motocykla tłumiki, a całości dopełniają podwójne tylne amortyzatory z zewnętrznymi zbiornikami gazu oraz przednie zawieszenie typu upside-down.
Klasyczna linia przełamana jest oświetleniem typu full-LED oraz kokpitem wyposażonym w ciekłokrystaliczny wyświetlacz oferujący dużą ilość informacji oraz klasyczny i będący sportowym nawiązaniem wskazówkowy obrotomierz. Na pokładzie nie zabrakło będącego na liście wyposażenia standardowego portu USB do ładowania urządzeń mobilnych.
Konstrukcję uzupełnia wydajny układ hamulcowy z dwutłoczkowym i montowanym radialnie przednim zaciskiem oraz dwukanałowym układem ABS.
Junak SR 400 to motocykl mający w założeniu łączyć retro z nowoczesną technologią. Ten motocykl otwiera nowe możliwości przed fanami marki i osobami poszukującymi niebanalnego jednośladu, który sprawdzi się nie tylko podczas codziennej jazdy po mieście.
Sprawdź nasz test tego modelu TUTAJ.
Więcej o motocyklach, motorowerach i skuterach marki znajdziesz na naszej stronie www.junak.com.pl
Przypominamy także, że do 18 września 2023 trwa konkurs "Wakacje na okrągło", w którym można zyskać pełny zwrot kosztów poniesionych przy zakupie jednośladu marki Junak. Więcej szczegółów znajdziecie na stronie konkursu.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze