Junak SR 400: nowy rozdział w historii polskiej marki motocykli
Junak powraca do segmentu motocykli klasy średniej i robi to w pięknym, klasycznym i niepowtarzalnym stylu. Oto Junak SR 400. Motocykl, który zaskakuje możliwościami, poręcznością i wrażeniami z jazdy. Nowe rozdanie w historii marki.
Junak SR 400 jest motocyklem, który idealnie wpisuje się w obecne trendy na polskim rynku motocyklowym. Nasi odbiorcy często zaczynają swoją motocyklową przygodę od motocykli stanowiących nasze credo, czyli pojazdów klasy 125 ccm. Proste w obsłudze, swobodne wprowadzeniu i dające najlepszy start motocyklowej przygody maszyny, pozwalają odkryć co tak naprawdę kręci każdego z nas w motocyklach. Nie ma co ukrywać, motocykle klasy 125 są świetnym sposobem na rozpoczęcie kariery motocyklisty. Jeśli jednak pojawia się chęć zrobienia kolejnego kroku, wtedy pojawia się także nowy Junak SR 400.
401 CCM I 42,8 KM MOCY
Junak SR 400 to motocykl czerpiący garściami z nurtu motocykli customowych. Moda na cafe racery i scramblery nie przemija, a SR 400 łączy te style w wysublimowany i jednocześnie płynny sposób. Prosta klasyczna linia nadwozia zgrabnie ukrywa to, co w jego przypadku jest najistotniejszą cechą świadczącą o jego charakterze. Mowa o napędzie w postaci nowoczesnego, chłodzonego cieczą i zasilanego współczesnym układem wtryskowym silnika o pojemności 401 ccm, który ma do zaoferowania dynamikę na niespotykanym do tej pory w naszej gamie poziomie. Moc 42,8 KM pozwoli na płynną jazdę w każdych dopuszczalnych przez prawo drogowe prędkościach. To z kolei sprawia, że Junak SR 400 jest idealną propozycją na wykonanie kolejnego kroku w rozwoju własnej przygody motocyklowej.
Klasyczna forma
Nowy Junak SR 400 powstał w oparciu o klasyczne w formie nadwozie, które świetnie uzupełnia nowoczesna konstrukcja. Gwarantujący doznania z jady czterosuwowy, dwucylindrowy silnik posiada cztery zawory na cylinder, chłodzenie cieczą oraz rozrząd DOHC. Generowana przez jednostkę napędową moc gwarantuje ponadprzeciętną dynamikę i doznania z jazdy. Za kulturę pracy odpowiada wałek wyrównoważający, a 19 litrowy zbiornik paliwa zapewni dalekie zasięgi dzięki oszczędnemu charakterowi nowoczesnego układu zasilania. Rasowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej tworzą poprowadzone po dwóch stronach motocykla tłumiki, a całości dopełniają podwójne tylne amortyzatory z zewnętrznymi zbiornikami gazu oraz przednie zawieszenie typu upside-down. Klasyczna linia przełamana jest oświetleniem typu Full-LED oraz kokpitem wyposażonym w ciekłokrystaliczny wyświetlacz oferujący dużą ilość informacji oraz klasyczny i będący sportowym nawiązaniem wskazówkowy obrotomierz. Na pokładzie nie zabrakło będącego na liście wyposażenia standardowego portu USB do ładowania urządzeń mobilnych. Konstrukcję uzupełnia wydajny układ hamulcowy z dwutłoczkowym i montowanym radialnie przednim zaciskiem oraz dwukanałowym układem ABS. Junak SR 400 to motocykl mający w założeniu łączyć światy mody na to co retro z nowoczesną technologią. Ten motocykl otwiera nowe możliwości przed fanami marki i osobami poszukującymi niebanalnego jednośladu, który sprawdzi się nie tylko podczas codziennej jazdy po mieście. SR 400 to nowy rozdział w historii marki Junak, który idealnie uzupełnia naszą bogatą ofertę motocykli i skuterów.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzePolskiego importera koreańskich motocykli... Mówmy prawdę, to tylko logo.
OdpowiedzMarka jest polska, produkt jest chiński. Trochę jak z iphonem, zaprojektowali amerykanie, a składają chińczycy. Nie wydaje mi się by był na świecie jakikolwiek producent motocykli nie kooperujący z chińczykami. Ja wiem, że są np. Junak i Daytona, które mają tą samą ramę, podobny silnik i nieco inne końcowe kompletacje, co nie zmienia faktu, że marka jest polska. Weźmy taką Izerę o której głośno od kilku lat, czy ma ona coś polskiego? Nie sądzę, a jednak jest promowana jako polska marka. Podsumowując, ja tam kłamstwa nie widzę. Koniec końców Polak zamówił, Polak otrzymał, Polak ma prawo nazwać swoim produktem, bez względu na to, kto go dla niego wykonał.
Odpowiedz