Jak powstaje Honda RCV213V-S?
Nie tak dawno informowaliśmy Was o pierwszych dostawach modelu RCV213V-S do klientów. Dziś możemy uchylić Wam także rąbka tajemnicy odnośnie tego, jak powstaje ta wyjątkowa maszyna. Materiał wideo, który zobaczyć możecie poniżej ukazuje zegarmistrzowską dokładność przy montażu silnika, chirurgiczną precyzję przy budowie np. ramy oraz absolutną dbałość o szczegóły podczas ostatecznego montażu. Klip daje dosyć dobre wyobrażenie skąd bierze się tak wysoka maszyny.
RC213V-S został stworzony zgodnie z DNA Hondy, dzięki czemu stało się możliwe poruszanie się po drodze publicznej maszyną RC213V, który wygrała mistrzostwa MotoGP dwa sezony z rzędu, w latach 2013 i 2014. RC213V-S odziedziczył specyfikacje RC213V, która charakteryzuje się koncentracją masy i redukcją tarcia, a także wszystkimi kluczowymi aspektami produkcji, które wyróżniają RC213V - maszynę z MotoGP od zwykłych modeli produkowanych seryjnie. Należy zwrócić tutaj uwagę na przytłaczające różnice, które obejmują precyzyjną obróbkę lekkich elementów, a także wysokie umiejętności eksperckie wymagane w produkcji. Dodatkowo RC213V-S wyposażony jest w technologie kontroli wykorzystywane w RC213V. RC213V składa się tylko z niezbędnych części potrzebnych do wygrywania wyścigów, a także elementów przygotowanych do różnych specyfikacji związanych z zawodnikiem i torem. Aby uzyskać specyfikację, która umożliwi RC213V-S jazdę po drogach publicznych, zostały wprowadzone minimalne zmiany i uzupełnienia w stosunku do RC213V.
Honda planuje budowę ok. 200 sztuk RC213V-S, które od 16. lipca ubiegłego roku można zamawiać przez dedykowaną stronę internetową. Cena? W Europie to około 200,000 Euro.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze