Hyosung X-5 2013 - rozrywkowy singiel
X-5 to jedna z nowości na rok 2013 zaprezentowana przez Hyosunga na trwających właśnie targach Intermot w Kolonii. Kluczowymi cechami nowego motocykla ma być radość z jazdy, ekscytujące i łatwe prowadzenie oraz futurystyczny design. Trzeba przyznać, że ostatnia kwestia koreańskiemu producentowi udała się dosyć dobrze, bowiem X-5 aż kłuje w oczy ostrymi liniami i odważnym wzornictwem. W tym przypadku zapewne większość będzie zależała od gustów, ale jest tutaj kilka elementów, które mogą się podobać, np. zadupek czy koła.
X-5 będzie napędzany jednocylindrowym silnikiem chłodzonym cieczą, o pojemności 249 cm3. Z przodu znalazł widelec USD 37 mm bez możliwości regulacji, z tyłu natomiast amortyzator przymocowany do aluminiowego wahacza z możliwością regulacji napięcia wstępnego. Za hamowanie odpowiada tarcza 300mm + zacisk 4-tłoczkowy z przodu oraz tarcza 230mm + zacisk 2-tłoczkowy.
Dane techniczne:
Silnik: jednocylindrowy, 249 cm3 |
Średnica i skok tłoka: 73X59,6mm |
Stopień sprężania: 12:1 |
Zasilanie: wtrysk paliwa |
Sprzęgło: mokre, wielotarczowe |
Skrzynia biegów: 6 biegowa |
Rozstaw osi: 1340mm |
Prześwit: 135mm |
Wysokość siedzenia: 780mm |
Hamulec przód: 1x300mm, zacisk 4-tłoczkowy |
Hamulec tył: 1x230mm, zacisk 2-tłoczkowy |
Zawieszenie przód: USD 37mm |
Zawieszenie tył: amortyzator, regulacja napięcia wstępnego |
Opona przód: 120/80/16 |
Opona tył: 170/80/15 |
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzez wyglądu aż prosi się, by miał co najmniej to 600 ccm...
Odpowiedz