Od klasycznego, gołego wariantu będzie różniła się przede wszystkim obecnością obszernych owiewek. Zmienione zostały lampy w przedniej części motocykla, kierowcę chroni teraz obszerna szyba. Za starami przyjmiemy także bardziej agresywną pozycję dzięki zupełnie nowym końcówkom kierownicy, teraz przykręcanymi do rur widelca.
Od strony podwoziowej i silnikowej ExivR nie różni się niczym od standardowego modelu Exiv. 250 centymetrowy jednocylindrowy silnik sprzężony z sześciostopniową skrzynią biegów. Jednocylindrowiec chłodzony jest cieczą, zasilany wtryskiem paliwa, dysponuje dwoma wałkami rozrządu w głowicy, dzięki czemu rozwija moc 28,5KM przy 8500 obr/min. Generuje też spory jak na swoją pojemność moment obroty na poziomie 26 Nm przy 7000 obr/min. W podwoziu zastosowano z przodu widelec USD, a z tyłu aluminiowy wahacz z centralnym amortyzatorem.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze