Hyosung ExivR 250 2015 - sport po koreańsku
Zgodnie ze wcześniejszymi zapowiedziami, w przyszłym sezonie do salonów trafi usportowiona wersja modelu Exiv 250, którą już teraz zobaczyć można na odbywających się właśnie targach Intermot w Kolonii. Od klasycznego, gołego wariantu będzie różniła się przede wszystkim obecnością obszernych owiewek. Zmienione zostały lampy w przedniej części motocykla, kierowcę chroni teraz obszerna szyba. Za starami przyjmiemy także bardziej agresywną pozycję dzięki zupełnie nowym końcówkom kierownicy, teraz przykręcanymi do rur widelca.
Od strony podwoziowej i silnikowej ExivR nie różni się niczym od standardowego modelu Exiv. 250 centymetrowy jednocylindrowy silnik sprzężony z sześciostopniową skrzynią biegów. Jednocylindrowiec chłodzony jest cieczą, zasilany wtryskiem paliwa, dysponuje dwoma wałkami rozrządu w głowicy, dzięki czemu rozwija moc 28,5KM przy 8500 obr/min. Generuje też spory jak na swoją pojemność moment obroty na poziomie 26 Nm przy 7000 obr/min. W podwoziu zastosowano z przodu widelec USD, a z tyłu aluminiowy wahacz z centralnym amortyzatorem.
Motocykl z pewnością stanowił będzie silną konkurencje dla takich konstrukcji jak KTM 200 Duke, Honda CBR250R, czy też Yamaha R25. Na chwilę obecną nie jest znana oficjalna cena tej maszyny w Polsce, ale nie spodziewamy się, aby była znacząco wyższa od ceny gołego Exiva.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeJeżeli wejdzie na polski rynek, to może namieszać. Co jak co, ale Hyosung to porządna marka.
OdpowiedzCena nie jest znana ? Jeden z salonów w Opolu -> HYOSUNG GD 250 EXIV R Nowy model Exiv-a znanego już na rynku w wersi sport. produkt: dostępny cena: 13999,00 zł
OdpowiedzSkąd pomysł ze cena u dealera jest ceną oficjalną? www.hyosung.com.pl tutaj nie ma żadnej infomrmacji, a póki tutaj nic nie ma to nie ma ceny oficjalnej.
Odpowiedz