Husqvarna motocross 2012
Po nowych sprzętach enduro, kolej na nowe crossówki. Choć włosko/niemiecki producent nie kryje swojej specjalizacji w motocyklach rajdowych, to miłośnicy gięcia whipów także znajdą tutaj coś dla siebie.
W nowej kolekcji uwagę zwraca debiutujący CR65. Maszyna dla juniorów na małych kołach jest nie tylko rasową crossówką, ale także rękawicą rzuconą KTMowi, który w ostatnich latach zdominował ten segment rynku. Wewnątrz znajdziecie rozwiązania techniczne stosowane w najnowocześniejszych, pełnowymiarowych crossówkach.
Sporo zmian dotknęło modeli czterosuwowych TC250 oraz TC449. Poważne modyfikacje objęły zarówno podwozia, jak też osprzęt jednostek napędowych. Jedynie dwusuwowy model CR125 obył się bez większych zmian. Pełna lista dokonanych modyfikacji w poszczególnych modelach przedstawia się następująco:
Husqvarna CR65 – nowy model
- Silnik dwusuwowy, o obj. skokowej 65 cm3, chłodzony cieczą
- 6 stopniowa skrzynia biegów
- Gaźnik Mikuni TM24 z płaską przepustnicą
- Sprzęgło hydrauliczne
- Membranowy zawór dolotowy
- Tylny amortyzator Sachs z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, z pełną regulacją tłumienia
- Przedni widelec Marzocchi 35mm USD z pełną regulacją tłumienia
- Tylny zacisk dwutłoczkowy, tarcza hamulcowa typu „Wave”
- Przedni zacisk czterotłoczkowy, tarcza hamulcowa typu „Wave”
- Aluminiowy wahacz
- Rozmiary kół przód: 12’’; tył 14’’
- Rama stalowa ze wzmocnieniami z 25CrMo4
- Charakterystyczny wyścigowy wygląd Husqvarny – czarna rama oraz srebrne obręcze kół
Husqvarna TC250:
- Nowa głowica
- Nowy, lżejszy tłok
- Nowy układ wydechowy Akrapovic z „power bomb”
- Nowy airbox
- Nowy tylny amortyzator Kayaba
- Nowe ustawienie przedniego widelca: nowe sprężyny i regulacja
- Nowy generator
- Nowy kondensator
- Nowa irydowa świeca zapłonowa NGK
- Nowy, bezakumulatorowy układ wtryskowy z ECU oraz przepustnicą marki Keihin
- Rama wzmocniona i usztywniona w okolicach główki ramy, poprzez chromo-molibdenowe płyty (25CrMo4)
- Rama malowana na czarno
- Nowe obręcze kół anodowane na srebrno
- Nowa grafika wykonana techniką In-mould
- Nowe mocowanie kierownicy
Husqvarna TC449:
- Pokrycie DLC na elementach ślizgowych korbowodu (znacznie zwiększona żywotność korbowodu)
- Nowy układ dolotowy powietrza, zapewniający większy moment obrotowy w średnim zakresie obrotów
- Nowe ustawienie map modułu sterującego z możliwością zmiany mapy podczas jazdy
- Nowa charakterystyka otwarcia zaworów
- Nowa wysokowydajna chłodnica WP
- Nowe ustawienia tylnego amortyzatora (bardziej miękkie w pierwszej fazie ugięcia) ze sprężyną o progresywnej charakterystyce
- Nowa osłona tylnego amortyzatora
- Nowe ustawienie przedniego widelca (twardsze)
- Nowe obręcze kół anodowane na srebrno
- Rama wzmocniona i usztywniona w okolicach główki ramy, mocowań silnika poprzez chromo-molibdenowe płyty (25CrMo4)
- Rama malowana na czarno
- Nowa grafika wykonana techniką In-mould
- Nowy tylny błotnik (węższy i bardziej wytrzymały)
- Nowa wiązka elektryczna (lżejsza i mniej skomplikowana)
Husqvarna CR125:
- Nowy układ wydechowy
- Rama wzmocniona i usztywniona w okolicach główki ramy, poprzez chromo-molibdenowe płyty (25CrMo4)
- Rama malowana na czarno
- Nowa grafika wykonana techniką In-mould
- Nowe obręcze kół anodowane na srebrno
- Nowy airbox
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze