Modele enduro Husqvarna 2012 - od¶wie¿ona oferta
Włosi pod skrzydłami BMW zabrali się do roboty i na rezultaty nie trzeba długo czekać. Przeboje enduro tego sezonu, czyli modele TE449 i TE511, podano modernizacji już po roku obecności na rynku. Oznacza to, że producent słucha uwag swoich klientów. Sporych zmian doczekał się model TE250 i bestseller TE310. Nieco po macoszemu potraktowano modele dwusuwowe. Trudno powiedzieć, czy są one już tak dopracowane że nie ma w nich czego poprawiać, czy po prostu Huska koncentruje się na czterotaktach.
Podobać się może nowa kolorystyka i wzornictwo, widać wyraźną poprawę jakości motocykli. Co ważne inżynierowie dokonali zmian w miejscach, które wymagały poprawek. Wraz z sukcesami w sporcie i usprawnioną polityka komunikowania się z klientami dobrze rokuje to na przyszłość jeśli chodzi o popularność motocykli z Varese.
Najważniejsze zmiany w poszczególnych modelach:
Husqvarna TE250/TE310:
- Nowy tylny amortyzator Kayaba
- Nowe ustawienie przedniego widelca (twardsze): nowe sprężyny i przestrojony system hydrauliczny
- Rama wzmocniona i usztywniona w okolicach główki ramy, poprzez chromo-molibdenowe płyty (25CrMo4)
- Rama malowana na czarno
- Nowe obręcze kół anodowane na srebrno
- Nowa grafika wykonana techniką In-mould
- Nowe mocowanie kierownicy
- Układ wydechowy Leo Vince podnoszący osiągi silnika
Husqvarna TE449/TE511:
- Nowe ustawienia tylnego amortyzatora (bardziej progresywne)
- Nowa osłona tylnego amortyzatora
- Nowe ustawienie przedniego widelca (twardsze)
- Nowe osłony na układzie wylotowym
- Nowe obręcze kół anodowane na srebrno
- Nowa wysokowydajna chłodnica WP
- Rama wzmocniona i usztywniona w okolicach główki ramy oraz mocowań silnika poprzez chromo-molibdenowe płyty (25CrMo4)
- Rama malowana na czarno
- Nowa grafika wykonana techniką In-mould
- Obniżone siodło dzięki skróceniu tylnego amortyzatora o 4 mm
- Nowy tylny błotnik (węższy i bardziej wytrzymały)
- Nowa wiązka elektryczna (lżejsza i mniej skomplikowana)
- Nowe mapy sterownika ECU dla bardziej płynnego dostarczania mocy na koło
Husqvarna WR125:
- Rama wzmocniona i usztywniona w okolicach główki ramy, poprzez chromo-molibdenowe płyty (25CrMo4)
- Rama malowana na czarno
- Nowa grafika wykonana techniką In-mould
- Nowe obręcze kół anodowane na srebrno
- Nowy airbox
Husqvarna WR250/WR300:
- Rama malowana na czarno
- Nowa grafika wykonana techniką In-mould
- Nowe obręcze kół anodowane na srebrno
|
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeHusqvarna pod skrzyd³ami BMW ro¶nie w si³ê, nie ukrywam ¿e to moja ulubiona marka ;) Trzymam kciuki za t± markê i wiem ¿e bêdzie super. Huska jest najlepsza.
Odpowiedz