Podobnie jak reszta motocykli ze stajni Husqvarny, również TE 450 doczekała się niemałych zmian. Największy nacisk stawiano na pozycję za kierownicą nowej 450. W tym celu pełnej modernizacji poddano główną część ramy. Dzięki nowo skonstruowanej, stalowej ramie, a także specjalnie w tym celu zmienionej pozycji podnóżków, sprawiono, że pozycja kierowcy jest jeszcze lepsza i wygodniejsza, niż do tej pory. Skutkiem tych zmian motocykl ma być bardziej poręczny i łatwiejszy w prowadzeniu, a także sam wymuszać prawidłową postawę podczas jazdy w terenie. Wszelakie osłony jakie powędrowały w okolice silnika i ramy nowej TE 450 zostały wykonane z aluminium, aby w sposób maksymalny zredukować masę motocykla. Oprócz ramy, całkowicie zmieniony został tylni wahacz Husqvarny. W rezultacie waga modelu 2008 wynosi zaledwie 112 kg bez płynów. Tak jak i pozostałe modele Husqvarny, również TE została odmłodzona, dzięki nowym plastikom, które przyodziały włoską 450.
Dane podstawowe:
- silnik - czterosuwowy, jednocylindrowy, DOHC, 4 zawory na cylinder, zasilany wtryskiem paliwa, chłodzony cieczą
- pojemność - 449cc
- stopień sprężania - 12.9:1
- rozruch - elektryczny/kickstarter (z automatycznym dekompresatorem)
- skrzynia biegów - 6 stopniowa
- rama - stalowa
- masa - 112kg
Wymiary:
- długość - 2267mm
- szerokość - 820mm
- skoki zawieszeń (przód/tył) - 300mm/296mm
- hamulce (przód/tył) - tarczowe/tarczowe
- średnica tarczy (przód/tył) - 260mm/240mm
- rozmiar opon (przód/tył) - 90/90 - 21”/140/80 - 18”
- wysokość siedziska - 963mm
- prześwit - 300mm
- rozstaw osi - 1495mm
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze