Bez wątpienia motocykl stworzony pod kątem użytkowania tylko i wyłącznie na torze wyścigowym. Wersja RR została pozbawiona wszelakich zbędnych akcesoriów typu lampy, aby jak najbardziej zniwelować jego masę. Dzięki temu uzyskano wynik 117.5kg, co w połączeniu z ogromną mocą jaką dysponuje 450. daje niesamowite doznania. Aby zapewnić maksimum przyczepności i pewności prowadzenia, na koła powędrowały opony Dunlop typu slick, natomiast rolę hamulców pełni tarcza o średnicy 320 mm, wraz z radialnym zaciskiem i nadwymiarową pompą hamulcową. Model SM 450RR jest repliką motocykla dotychczasowego Mistrza Świata klasy S1 - Adriena Chareyre. Jest to wersja limitowana, której liczba dostępnych wynosiła 100. Dodatkowym elementem jaki można spotkać w torowej Husqvarnie SM 450RR są dwa tytanowe wydechy firmy Arrow, a także sprzęgło antyhoppingowe STM, chroniące przed zablokowaniem się tylnego koła w przypadku szybkiej redukcji biegów. Do oddawania mocy służy sześciostopniowa skrzynia biegów o krótkim skoku dźwigni.
Dane podstawowe:
- silnik - czterosuwowy, jednocylindrowy, DOHC, 4 zawory na cylinder, zasilany wtryskiem paliwa, chłodzony cieczą
- pojemność - 449cc
- rozruch - elektryczny
- skrzynia biegów - 6 stopniowa
- masa - 112kg
Wymiary:
- hamulce (przód/tył) - tarczowe/tarczowe
- średnica tarczy (przód/tył) - 320mm/240mm
- rozmiar opon (przód/tył) - 120/70-16,5"/170/55-17"
- wysokość siedziska - 905mm
- prześwit - 245mm
- rozstaw osi - 1445mm
- pojemność zbiornika - 7.2l
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze