tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Honda wprowadza do oferty leasingu inwestycyjnego skuter elektryczny "PCX ELECTRIC"
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Honda wprowadza do oferty leasingu inwestycyjnego skuter elektryczny "PCX ELECTRIC"

Autor: Informacja prasowa 2018.12.04, 13:49 3 Drukuj

Honda ogłosiła, że skuter elektryczny "PCX ELECTRIC" od 30 listopada 2018 r. jest oferowany w formie leasingu inwestycyjnego dla przedsiębiorstw i osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą.

PCX ELECTRIC w wariancie kolorystycznym Pearl Glare White

NAS Analytics TAG

Skuter PCX ELECTRIC, oparty na popularnym modelu PCX klasy 125 cm3, korzysta z przyjaznego dla środowiska silnika i jest zasilany przez nowo opracowany, kompaktowy zestaw baterii. Silnik elektryczny typu (IPM), oparty na wirniku z magnesem stałym*1, zapewnia wysoki moment obrotowy w niskim zakresie obrotów oraz płynne rozwijanie mocy już od startu. PCX ELECTRIC odziedziczył po siostrzanym modelu PCX wszystkie atrybuty miejskiego skutera - łatwość w obsłudze, kompaktowe rozmiary i komfortową pozycję kierowcy. Dwa przenośne zestawy zasilające "Honda Mobile Power Pack", po pełnym naładowaniu dają PCX ELECTRIC maksymalny zasięg 41 km*2. Mobilne zestawy zasilające mogą być dla wygody ładowane bezpośrednio w PCX ELECTRIC za pośrednictwem złącza kompatybilnego z gniazdami sieci 100V/AC*3 lub opcjonalnej zewnętrznej ładowarki.

Honda liczy na zebranie jak największej liczby opinii i postulatów klientów, dotyczących skutera, dlatego w wypożyczalniach w Tokio, a także w wypożyczalniach turystycznych w Japonii rozpocznie się wiosną 2019 roku eksperyment monitorowania eksploatacji PCX ELECTRIC.

Producent planuje również oferowanie PCX ELECTRIC w leasingu inwestycyjnym w krajach Azji Południowo-Wschodniej, rozpoczynając na Filipinach sprzedaż PCX ELECTRIC z eksperymentalnym systemem odzyskiwania nadwyżki energii.

Poprzez monitorowanie, wynajem i usługi współdzielenia - sharingu, Honda będzie mogła analizować przydatność skutera elektrycznego w biznesie i w codziennej eksploatacji indywidualnych klientów, a zebrane dane wykorzystać, aby lepiej spełnić oczekiwania przyszłych użytkowników.

*1 Stały magnes wewnątrz wirnika
*2 Zasięg mierzony przy prędkości stałej 60 km/h
*3 Kompatybilny z gniazdem sieciowym 100V/AC

Dwa mobilne zestawy zasilające - Honda Mobile Power Pack

Planowana produkcja roczna (Japonia) 250 egzemplarzy

Cena jednostkowa (w tym 2 mobilne zestawy zasilające) 787 860 jenów (ok. 6 939 USD) (729 500 jenów bez podatku)

Opcjonalnie Mobilna ładowarka zewnętrzna 83 160 jenów (ok. 732 USD) (77 000 jenów bez podatku)

Oferowane w leasingu inwestycyjnym dla przedsiębiorstw, osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą i instytucji publicznych. Cena zależy od okresu leasingu i planu leasingowego.

Układ napędu elektrycznego

Nowo opracowany system napędu, pracujący pod napięciem 96 V, wykorzystuje dwa połączone szeregowo akumulatory litowo-jonowe 48 V o wysokiej pojemności.

Silnik typu (IPM), oparty na wirniku z magnesem stałym*1, wykazuje wysoką efektywność energetyczną zapewnia wysoki przybór mocy w niskim zakresie obrotów już od startu. Maksymalna moc silnika wynosząca 4,2 kW (standardowa moc 0,98 kW) zapewnia płynną jazdę i świetne osiągi przy dużym obciążeniu silnika. Mocna i kompaktowa jednostka napędowa zapewnia ochronę silnika przed przegrzaniem. Łatwe sterowanie i konstrukcyjna prostota, eliminują też takie podzespoły jak pompa olejowa, chłodnica, czy sprzęgło.

Od pełnego rozładowania, oba mobilne zestawy zasilające mogą być w pełni naładowane po około 6 godzinach*4, gdy są podłączone poprzez gniazdo w skuterze PCX ELECTRIC, lub w około 4 godziny*4 po wyjęciu z PCX ELECTRIC i naładowaniu za pomocą opcjonalnej ładowarki.

*4 Czas ładowania z gniazda sieci elektrycznej, mierzony w warunkach testowych. Czas ładowania zależy od stanu zestawu baterii, warunków ładowania oraz stanu i konserwacji skutera PCX ELECTRIC.

Podwozie

Wydłużony rozstaw osi i pierwszy raz zastosowany w serii PCX tylny błotnik, umożliwia umieszczenie mobilnych zestawów zasilających w boksie bagażowym, przy zachowaniu wystarczającego skoku tylnego zawieszenia. PCX ELECTRIC zachował długość PCX, dziedzicząc po swoim konwencjonalnym modelu siostrzanym miejską zwinność i wygodną pozycję kierowcy.

Wydłużenie rozstawu wpłynęło na zmianę tylnego amortyzatora i użycie trzystopniowych sprężyn, a jednostka napędowa jest umieszczona bardziej z tyłu w stosunku do układu w konwencjonalnym PCX. Różni się też system mocowania jednostki napędowej, dostosowany do silnika elektrycznego o niskiej wibracji, przyczyniający się również do jedwabiście płynnej jazdy.

Jednokanałowy układ ABS działa na przedni hamulec.

Stylistyka

Płynne linie, biegnące wzdłuż całego pojazdu, sprawiają, że styl PCX jest elegancki i lekki. Nowoczesną i delikatną stylistykę uzupełnia pełne oświetlenie LED z niebieskim akcentem w kloszu zespolonego światła reflektora i podobną niebieską sygnaturą światła tylnego, spełniającymi funkcje obrysowe, gdy światła są wyłączone. Tylny błotnik przymocowany do tylnej części przedziału silnikowego podkreśla wyrafinowanie i wyjątkowość PCX ELECTRIC.

PCX ELECTRIC będzie dostępny w kolorze Pearl Glare White. Akcenty w kolorze Candy Blue odróżniają PCX ELECTRIC od konwencjonalnego modelu i akcentują jego ekologiczne walory.

Inne funkcje

Czytelny kokpit wyświetla informacje o parametrach pracy systemu zasilania elektrycznego. Wskaźniki obejmują prędkościomierz, zegar, poziom naładowania baterii i stan ładowania po podłączeniu do zasilania sieciowego.

Kiedy kierowca zbliży się do skutera, system Honda SMART Key odblokowuje stacyjkę, bez konieczności wyjmowania kluczyka z kieszeni.

Dane techniczne

Model PCX ELECTRIC
Typ Honda ZAD-EF01
Długość x Szerokość x Wysokość (mm) 1 960×740×1 095
Rozstaw osi (mm) 1 380
Minimalny prześwit (mm)★ 132
Wysokość siedzenia 760
Masa własna (kg) 144
Liczba pasażerów 2
Zasięg na pełnym akumulatorze *5 (km) Zgłoszone do Ministerstwa Ziemi, Infrastruktury i Transportu 41 (przy stałej prędkości testowej 60 km/h)
<1 pasażer>
Średnica zawracania (m) 2.1
Jednostka napędowa / typ EF01M / AC motor
Moc (kW) 0.98
Moc maksymalna (kW[KM]/obr./min.) 4,2[5,7]/5 500
Maksymalny moment obrotowy (Nm/obr./min.) 18/500
Rodzaj akumulatora Akumulator litowo-jonowy
Napięcie baterii / pojemność 50.4V/20.8Ah×2
Ładowarka AC100V(jednofazowa)
Opony Przód 100/80-14M/C 48P
Tył 120/70-14M/C 55P
Hamulce Przód Hydrauliczne, tarczowe
Tył Mechaniczne, bębnowe
Zawieszenie Przód Widelec teleskopowy
Tył Wahacz
Rama Podwójna rama kołyskowa

Certyfikat Jakości i typu pojazdu drogowego (oficjalna specyfikacja Hondy★)

Producent: Honda Motor Co., Ltd.

*5 Zasięg na jednym ładowaniu zgodnie z ustalonymi warunkami testu. Parametry skutera mogą różnić się od podanych, w zależności od wielu czynników: środowiskowych (pogoda, natężenie ruchu), stylu jazdy, wersji skutera (opcjonalnych dodatków, specyfikacje) i jego stanu technicznego.

NAS Analytics TAG


NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê