Honda XL750 Transalp na rok 2025. Przemy¶lane detale dodane na ¿yczenie klientów
Honda XL750 Transalp zadebiutowała podczas targów EICMA 2022 i jest wskrzeszeniem legendy produkowanej do 2008 r. Choć jest świeżym motocyklem, to producent już wprowadził zmiany, które są efektem rozmów inżynierów z dziennikarzami i klientami z Europy.
W modelu na rok 2025 odświeżono wygląd reflektora. Najbardziej wyróżnia się projektorowy reflektor LED, który przypomina ten z modelu Africa Twin. W górnej owiewce dodano centralny kanał dla lepszego przepływu powietrza wokół kasku. Szyba ma nowy profil i została wykonana z ekologicznego tworzywa Durabio.
Silnik ma pojemność 755 cm3 i generuje maksymalną moc 92 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 75 Nm. Motor został przystosowany do spełniania wymagań normy emisji spalin Euro 5. Do dyspozycji kierowcy jest 5 trybów jazdy, w tym 1 w pełni konfigurowalny.
Zawieszenie składa się z widelca upside-down Showa 43 mm SFF-CA oraz cetnralnego amortyzatora z układem Pro-Link. Na rok 2025 Honda zmieniła nastawy zawieszenia, żeby było bardziej miękkie w kompresji i odbiciu z przodu i twardsze z tyłu. Zabieg ma zwiększyć przyczepność w trudniejszym terenie.
Nowością jest też kolorowy wyświetlacz TFT o przekątnej 5", który ma moduł łączności. Można go sparować ze smartfonem za pośrednictwem aplikacji Honda RoadSync. Obsługa odbywa się za pomocą czterokierunkowego przełącznika, który umieszczono z lewej strony kierownicy.
W gamie akcesoriów są m.in. zaktualizowany quickshifter, miękkie i twarde kufry z rajdowo-turystycznymi modyfikacjami, a także nowość w postaci wodoodpornych sakw bocznych i górnych o pojemności 20-26 l, które są grubsze o 20 mm. Na rok 2025 zmieniono paletę kolorów. Nowością są malowania Graphite Black oraz Pearl Deep Mud Gray.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze