Po co zmieniać coś co działa? No właśnie, to nie jest maszyna do wyścigów, to ma być motocykl przyjazny i neutralny dla każdego. Honda Rebel 500 dokładnie taka jest. Przednie zawieszenie również z klasycznym widelcem 41mm, w którym lagi zostały osłonięte gumowymi harmonijkami to ukłon dla lat osiemdziesiątych. Jednocześnie zmniejszyła się widoczna ilość chromu. Ten motocykl łączy kolor czarny. Optyczny zabieg zmniejsza sylwetkę, sprawia, że Rebel jest jeszcze bardziej smukły. Zamontowany wysoko, wąski zbiornik paliwa, w testowym egzemplarzu był w kolorze grafitowym, nie rzucał się w oczy. Jednak w każdym innym malowaniu będzie przykuwał uwagę. Analogicznie tylny błotnik. Tu trzeba pochwalić stylistów za ładnie wkomponowaną lampę. To odstępstwo od klasyki, ale tym razem w słusznym kierunku. Jedynie kierunkowskazy z łezkową obudową bronią się przed nowoczesnością.
Galeria pochodzi z artykułu:
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze