Honda NRS250 i regulamin Moto3
Nowa klasa Motocyklowych Grand Prix, która ma zastąpić obecne, dwusuwowe GP 125 została oficjalnie potwierdzona przez zarządcę MotoGP – Dornę Sports. Wiadomo na pewno, że kategoria Moto3 zacznie ścigać się w sezonie 2012.
Wprowadzenie nowej klasy jest podyktowane przede wszystkim ograniczeniem kosztów uczestnictwa. Dlatego też, silniki to jednocylindrowe czterosuwy o pojemności 250 ccm. Główne restrykcje to maksymalna średnica tłoka równa 81 mm, komputer ECU w określonej odgórnie specyfikacji oraz obroty silnika ograniczone do 14 000 obr/min. Zapraszamy się do szczegółowego zapoznania się z pierwszą wersją regulaminu technicznego Moto3.
Jednym z najpoważniejszych i pierwszych poważnych producentów, który prezentuje swoje sprzęty do Moto3 jest Honda. Zdjęcia mają na razie tylko utrzymywać zaciekawienie i nie widać zbyt wiele. Wiadomo natomiast, że motocykl nazywał się będzie NRS 250. Jak sama nazwa wskazuje, ten sprzęt ma wyznaczyć nowy standard wyścigowy – Next Racing Standard.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzekurde, to juz nie to samo co harde dwusuwy...
OdpowiedzPrzy dużej ilości 250-tek na rynku jaka sie ostatnio pojawiła aż sie prosi o klasy wyscigowe dla malolatów na seryjnych 250-tkach.
Odpowiedzojj tak!! Sam miałem okazje wziasc udział w kwalifikacjach, potem wyscigu(oczywiscie nie był to wyscig z jakąś ranga ale był) jednak niestety nie znalazlem sponsora, i dalej jezdrze tylko po drogach. Szkoda ze w Polsce jest taka trudna( i Kosztooowna) droga by cos osiągnąć w sportach motocyklowych. Teraz mając 20 lat bardzo tego załuje ze sie nie udało, przez te 2 lata od tamtego czasu mogł bym juz jesli nie cos osiągnąć to chociaz nabrac doswiadczenia..
Odpowiedz