Honda CX500 Street Tracker
Recepta na street trackera jest dosyæ prosta. Wystarczy daæ trochê wy¿sze zawieszenie, szerok± kierownicê, minimalistyczny zadupek z pasuj±c± kanap±, opony z bardziej terenowym bie¿nikiem i gotowe. Powsta³ sprzêt, który s³u¿y tylko i wy³±cznie do dawania frajdy z jazdy. Honda CX500 nie by³a zbyt popularnym motocyklem je¶li chodzi salonowe sprzêty lat 80-tych i nie jest przesadnie popularnym sprzêtem, na bazie którego robi siê motocykle customowe.
Ludzie z Rive Gauche Kustoms uznali jednak, ¿e warto spróbowaæ i s³usznie, bo wysz³o im co¶ ca³kiem ³adnego. Chodzi tutaj g³ównie o detale. Np. tylne ¶wiat³o, design wydechu czy ogromn± przestrzeñ miêdzy siedzeniem a wahaczem. Najbardziej przykuwaj±cy uwagê jest jednak fakt, ¿e ca³a jednostka napêdowa wraz z wa³em kardana s± pomalowane na… jasny be¿. Ten kolor nie jest zbyt po¿±dany w motocyklach, ale z czarnym matem znajduj±cym siê na reszcie motocykla kontrastuje do¶æ ciekawie. I tak, jeszcze ciekawsze by³o by zastosowanie silnika z CX500 Turbo.
|
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeW kwietniu mam urodziny. Sprawi mi kto¶ tak±?
Odpowiedz"Honda CX500 nie by³a zbyt popularnym motocyklem je¶li chodzi salonowe sprzêty lat 80-tych" 330 000 (wg. Motocykl 9/99) maszyn serii CX sprzedanych - jeden z najlepszych wyników bran¿y. Je¶li to ...
OdpowiedzBrawo Boczo, takie customy to lubiê, BMW z 28.02. te¿ by³o niczego sobie...
Odpowiedz