Duża crossówka Hondy, pomimo podobieństwa do swojej poprzedniczki przeszła dosyć istotną modernizację. Inżynierowie nie pozostawili bez uwagi żadnego komponentu tego motocykla. Lista zmian zaczyna się od podwozia. Rama „450" jest zupełnie nowa i oferuje lepszą sztywność i wytrzymałość. W przednim zawieszeniu swoje miejsce znalazł powiększony widelec USD dostarczany przez Kayaba. Zmianie uległ system mocowania amortyzatora skrętu. Tylny wahacz jest teraz dłuższy. Usprawniono hamulce stosując zarówno z przodu, jak i z tyłu większe tarcze hamulcowe.
Napęd nowego CRF450R został odświeżony i dysponuje teraz mocą 56,5 KM. Mimo braku radykalnych zmian konstrukcyjnych znajdziemy tutaj nowy układ wydechowy oraz nowy system wtrysku. Poprawiono także sprzęgło oraz dostęp do instrumentów. Klient Hondy decydując się na ten model zostanie także beneficjentem poprawionej ergonomii. Żyć, nie umierać! Model | Honda CRF450R | Silnik | 4T, 1 cylindrowy | Zasilanie | Wtrysk paliwa | Pojemność | 449 ccm | Moc | 56,5 KM / 8500 obr/min | Moment obrotowy | 50,3 Nm / 7000 obr/min | Skrzynia | 5 biegowa | Masa do jazdy | 106,9 kg | | |
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze