Honda CRF250L - w (betonowym) lesie
Ma³e pojemno¶ci robi± siê ostatnio popularne. S± niedrogie, ekonomiczne w eksploatacji i praktyczne, a to w dzisiejszych czasach kombinacja zalet z któr± nawet Jan Kulczyk nie bêdzie polemizowa³. W segmencie ma³ych i przystêpnych cenowo jedno¶ladów robi siê wiêc w ostatnim czasie coraz cia¶niej, tak¿e za spraw± nowej Hondy CRF250L.
Jak spisuje siê na co dzieñ ma³a terenowa „æwiartka”? Ile pozosta³o w niej z wyczynowych sióstr CRF? Czy ten sprzêt jest bardziej szosowy, czy terenowy? Na te inne pytania znajdziecie w naszej prezentacji tego motocykla, któr± ju¿ wkrótce znajdziecie na naszych stronach. Je¶li jest co¶, co szczególnie was interesuje, jeste¶my otwarci na pytania!
|
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeJak opony sprawuj± siê na twardej nawierzchni i na mokrym. Mo¿e porównanie z Kawasaki KLX250, które wydaje siê bli¼niaczo podobne.
OdpowiedzTo co mnie interesuje to sens przesiadki ze nakeda 600 na takie malenstwo. Powiedzmy do jazdy po miescie, nauki w lekkim terenie( lesne szlaki, pagorki) i jaki jest realny zasieg tego sprzetu poza ...
OdpowiedzSens jest jak najbardziej, sam siê przesiad³em z fazera 600 na enduraka co prawda xt 600 ale ju¿ lepiej jest z porêczno¶ci± oraz kosztami eksploatacji,do tego dochodzi mo¿liwo¶æ jazdy praktycznie w ka¿dym l¿ejszym terenie (ograniczeniem s± umiejêtno¶ci je¼d¼ca). Oprócz tego taki zgrabny motocykl daje mnóstwo frajdy z jazdy i nie trzeba do tego co najmniej 100 koni :] Przysz³o¶ciowo my¶lê o jakiej¶ w³a¶nie 250 ale póki co ciê¿ko co¶ kupiæ w fajnym stanie i w rozs±dnych pieni±dzach. Pozdrawiam!
OdpowiedzJak siê to ma w stosunku do WR250R - chyba najwiêkszej/jedynej konkurencji w klasie dual sport.
OdpowiedzJak to da³oby sobie radê na normalnej kostce?
Odpowiedz