| CBR600RR | CBF600SA |
Układ napędowy |
Typ silnika: | Chłodzony cieczą, rzędowy, 4-cylindrowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC | Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy rzędowy DOHC |
Pojemność: | 599 cm3 | 599,9 cm3 |
Średnica x skok tłoka: | 67 x 42,5 mm | 65 x 45,2 mm |
Stopień sprężania: | 12:01 | 11,6:1 |
Układ zasilania: | Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-DSFI | 4 gaźniki typu VP, 34 mm z płaską przepustnicą |
Max. moc: | 86 kW/13000 min-1 (95/1/EC) | 57 kW/10500 obr/min (95/1/EC) |
Max. moment obrotowy: | 66 Nm/11000 min-1 (95/1/EC) | 58 Nm/8000 obr/min (95/1/EC) |
Układ zapłonowy: | Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem | Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem |
Rozrusznik: | Elektryczny | Elektryczny |
Skrzynia biegów: | 6-biegowa | 6-biegowa |
Przeniesienie napędu: | Łańcuch typu O-ring #525 | Łańcuch typu O-ring |
Powozie |
Rama: | Typu Diamond, ciśnieniowy odlew aluminiowy | Typu Mono-backbone (centralna belka nośna); z rur stalowych o profilu prostokątnym |
Kąt wyprzedzenia: | 24 | 26° |
Wyprzedzenie: | 95 mm | 26° mm |
Koło przednie: | 3-szprychowy drążony odlew z aluminium | 17M/C x MT3.50 Podwójny 6-szprychowy odlew aluminiowy o profilu w kształcie U |
Koło tylne: | 3-szprychowy drążony odlew z aluminium | 17M/C x MT5.00 Podwójny 6-szprychowy odlew aluminiowy o profilu w kształcie U |
Opony przednie: | 120/70ZR17M/C(58W) | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Opony tylne: | 180/55ZR17M/C(73W) | 160/60 ZR17M/C (69W) |
Zawieszenie przednie: | 41-milimetrowy w pełni regulowany odwrócony widelec teleskopowy HMAS typu cartridge, skok 120 mm | 41-milimetrowy widelec teleskopowy, skok 120 mm |
Zawieszenie tylne: | Zespolone typu Pro-Link z amortyzatorem gazowym z zewnętrznym zbiornikiem gazu, z regulacją napięcia wstępnego oraz siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 130 mm | Amortyzator typu Monoshock z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego, skok 125 mm |
Hamulce przednie: | Hydrauliczne, podwójne tarczowe 310 x 4,5 mm, z zamontowanymi radialnie zaciskami 4-tłoczkowymi, tarcze pływające, klocki ze spieków metalicznych | Hydrauliczne, podwójne tarczowe 296 x 4,5 mm, zaciski 2-tłoczkowe, (*ABS), klocki ze spieków metalicznych |
Hamulce tylne: | Hydrauliczne, tarczowe 220 x 5 mm, z zaciskami jednotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych | Hydrauliczne, tarczowe 240 x 5 mm, zacisk 1-tłoczkowy, (*ABS), klocki ze spieków metalicznych |
Wymiary i masy |
Wymiary (dł. x szer. x wys.): | 2010 x 690 x 1115 mm | 2170 x 765 x 1230 mm |
Rozstaw osi: | 1395 mm | 1480 mm |
Wysokość siedzenia: | 820 mm | 785 (±15) mm |
Prześwit: | 130 mm | 130 mm |
Pojemność zbiornika paliwa: | 18 litrów (w tym 3,5 litra rezerwy) | 19 litrów (w tym 3,5 litra rezerwy) |
Masa pojazdu w stanie suchym: | 163 kg | 197 (202 ABS) kg |
Cena prezentowanego modelu: | 48 900 PLN + dopłata za malowanie Ścigacz.pl Telefonica Moviestar | 32 900 PLN |
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeDla mnie ten tekst to mistrzostwo ¶wiata. Co zdanie banan pojawia³ siê na mojej twarzy !! Brawo dla autora ... szacun ;)
OdpowiedzO Boze usmialem sie okrutnie czytajac ten artykul, swietny styl, swietny humor, genialne porownania, swietne sprzety, chociaz jak dla mnie rr to to !
Odpowiedzdla zainteresowanych prowadzê bloga na temat RR'ki (rocznik 2005): http://cbr600rr.blog.pl
Odpowiedzmotor jest b.dobry ale mam ostatnio problem z zapaleniem.bezyna dochodzi rozrusznik mieli ale co jest nie ma prondu na swiecach .co mam zrobic i jak moge ten problem rozwionzac .
Odpowiedzja wiem jak go rozwi±zaæ - :) najpierw zacznj od s³ownika otrograficznego :)))
OdpowiedzCBR600 RR BO¯E !!!! DZIEKUJE ZA TEN CUD TECHNIKI REWELACJA . ¯ONA NIE POZWALA MI TRZYMAÆ TEJ LALKI W SYPIALNI A SZKODA SZKODA !!!! BRAK S£ÓW DO OPISANIA SUPER SPRZÊT ZROBI£EM JU¯ 10 TY¦ I CO NOC ...
OdpowiedzMia³em dwie F4i, teraz mam RR '05, CBF nie je¼dzi³em. Wg mnie skrzynia dzia³a bardzo precyzyjnie, dzwigienkê wystarczy dotykaæ i biegi same wchodz± (bez sprzeg³a oczywi¶cie). Luzu w uk³. ...
Odpowiedzwitam mam pyt. chce kupic cbr f4 i co wybrac f4i czy f4i sport- jakie sa roznice procz kanapy i ile pala te sprzety ??? Z gory dziekuje .
Odpowiedzja zasuwam rr3 od kilku miesiecy i tez sie zastanawialem nad powodem grzania silnika... rozmawialem z kumplem mechannikime i powiedzial mi ze to norma... 104-106 jak postoisz w korkach... kumpel kupil rr1000 Fireblade z 2005 we wtorek i ma to samo... tez kombinowal co sie dzieje.... aluminiowe silniki... :-) pozdro!
Odpowiedz