tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Honda CBR600RR i Honda CBF600SA w te¶cie - strona 4
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 950
NAS Analytics TAG
motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Honda CBR600RR i Honda CBF600SA w te¶cie - strona 4

Autor: Alonzo, Lovtza 2006.05.26, 14:01 12 Drukuj

Honda CBR600RR i CBF600SA – sztuka wyboru

2006.
NAS Analytics TAG

05.26 Alonzo, Lovtza

Krótko i na temat

Choć jesteśmy w naszej redakcji z natury marudni i czepialscy, to ogólne wrażenia po tym teście są bardzo pozytywne. Prosty wniosek, jaki płynie z tego testu jest taki, że każda z prezentowanych maszyn jest znakomita i beznadziejna jednocześnie. Znakomita w wywiązywaniu się z zadań do realizacji jakich została powołana i beznadziejna w przypadku forsowania na niej rzeczy do których nie została pomyślana.

NAS Analytics TAG

Życie to sztuka wyboru i nasz test jest tej prawdy kolejnym dowodem. To trochę jak z kobietami. Zazwyczaj jest tak, że albo masz pyzatą dziewuchę w okularach, albo seksowną laskę, której widok paraliżuje ruch na pobliskim rondzie. W przypadku tej pierwszej zawsze możesz liczyć na wyprasowane koszule, zjadliwą kolację i jeśli będziesz grzeczny - może coś jeszcze wieczorem. Jej wrodzona oszczędność nie zrujnuje Twojego budżetu, a wracając do domu możesz być pewien że porozrzucane przez Ciebie poprzedniego wieczoru skarpety będą sprzątnięte.

Ta druga jest nieprzewidywalna i w każdej chwili może sponiewierać Cię na oczach rodziny i znajomych. O domowych obiadach możesz zapomnieć, prasujesz i sprzątasz sam, nie wspominając już o kosztach utrzymania. Różnica polega jednak na tym, że gdy wybierasz się z nią na imprezę masz gwarantowaną szaloną zabawę, a wszyscy kumple nie mogą oderwać od niej oczu.

Zanim zdecydujesz się na któryś z testowanych tutaj sprzętów powinieneś wcześniej pomyśleć, czego od niego oczekujesz. Maszyny te mają bowiem na tyle wyraziste charaktery i na tyle mocno ukształtowane predyspozycje, że na drodze to Ty musisz dopasować się do nich, a nie one do Ciebie. Przy dzisiejszej niesłychanie daleko posuniętej specjalizacji motocykli próba znalezienia sprzętu nadającego się znakomicie do wszystkiego przypomina trochę poszukiwanie pięknej blondynki o IQ 160, wymiarach 90-60-90, która w wieku 25 lat jest ciągle dziewicą. Jeśli tylko nie będziesz chciał mieć wszystkiego na raz, to wybierając któryś z tych dwóch motocykli masz szansę na bardzo udany i owocny we wrażania związek.

09 m 13 m
08 m 12 m
11 m 14 m

Dane techniczne:


CBR600RR CBF600SA
Układ napędowy
Typ silnika: Chłodzony cieczą, rzędowy, 4-cylindrowy, 4-suwowy, 16-zaworowy, DOHC Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 16-zaworowy, 4-cylindrowy rzędowy DOHC
Pojemność: 599 cm3 599,9 cm3
Średnica x skok tłoka: 67 x 42,5 mm 65 x 45,2 mm
Stopień sprężania: 12:01 11,6:1
Układ zasilania: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-DSFI 4 gaźniki typu VP, 34 mm z płaską przepustnicą
Max. moc: 86 kW/13000 min-1 (95/1/EC) 57 kW/10500 obr/min (95/1/EC)
Max. moment obrotowy: 66 Nm/11000 min-1 (95/1/EC) 58 Nm/8000 obr/min (95/1/EC)
Układ zapłonowy: Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem Sterowany komputerowo cyfrowy tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem
Rozrusznik: Elektryczny Elektryczny
Skrzynia biegów: 6-biegowa 6-biegowa
Przeniesienie napędu: Łańcuch typu O-ring #525 Łańcuch typu O-ring
Powozie
Rama: Typu Diamond, ciśnieniowy odlew aluminiowy Typu Mono-backbone (centralna belka nośna); z rur stalowych o profilu prostokątnym
Kąt wyprzedzenia: 24 26°
Wyprzedzenie: 95 mm 26° mm
Koło przednie: 3-szprychowy drążony odlew z aluminium 17M/C x MT3.50 Podwójny 6-szprychowy odlew aluminiowy o profilu w kształcie U
Koło tylne: 3-szprychowy drążony odlew z aluminium 17M/C x MT5.00 Podwójny 6-szprychowy odlew aluminiowy o profilu w kształcie U
Opony przednie: 120/70ZR17M/C(58W) 120/70 ZR17M/C (58W)
Opony tylne: 180/55ZR17M/C(73W) 160/60 ZR17M/C (69W)
Zawieszenie przednie: 41-milimetrowy w pełni regulowany odwrócony widelec teleskopowy HMAS typu cartridge, skok 120 mm 41-milimetrowy widelec teleskopowy, skok 120 mm
Zawieszenie tylne: Zespolone typu Pro-Link z amortyzatorem gazowym z zewnętrznym zbiornikiem gazu, z regulacją napięcia wstępnego oraz siły tłumienia dobicia i odbicia, skok 130 mm Amortyzator typu Monoshock z 7-stopniową regulacją napięcia wstępnego, skok 125 mm
Hamulce przednie: Hydrauliczne, podwójne tarczowe 310 x 4,5 mm, z zamontowanymi radialnie zaciskami 4-tłoczkowymi, tarcze pływające, klocki ze spieków metalicznych Hydrauliczne, podwójne tarczowe 296 x 4,5 mm, zaciski 2-tłoczkowe, (*ABS), klocki ze spieków metalicznych
Hamulce tylne: Hydrauliczne, tarczowe 220 x 5 mm, z zaciskami jednotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych Hydrauliczne, tarczowe 240 x 5 mm, zacisk 1-tłoczkowy, (*ABS), klocki ze spieków metalicznych
Wymiary i masy
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 2010 x 690 x 1115 mm 2170 x 765 x 1230 mm
Rozstaw osi: 1395 mm 1480 mm
Wysokość siedzenia: 820 mm 785 (±15) mm
Prześwit: 130 mm 130 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 18 litrów (w tym 3,5 litra rezerwy) 19 litrów (w tym 3,5 litra rezerwy)
Masa pojazdu w stanie suchym: 163 kg 197 (202 ABS) kg
Cena prezentowanego modelu: 48 900 PLN + dopłata za malowanie Ścigacz.pl Telefonica Moviestar 32 900 PLN

NAS Analytics TAG

Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

motul belka motocykle 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    na górê