Honda CBR250RR SP to marzenie nie dla Europy. Technologie superbike w ma³ym opakowaniu
Honda przedstawiła model CBR250RR w wersji SP, który ma moc i dodatki niespotykane w tej klasie maszyn, a już na pewno niedostępne w Europie, gdzie obecnie najmniejszym sportowym modelem japońskiej marki jest CBR500R. Motocykl zadebiutował w Indonezji, a my będziemy musieli obejść się smakiem.
Honda CBR250RR w wersji SP ma zwiększoną kompresję z 12.1:1 w bazowym modelu do 12.5:1, co przekłada się na wzrost mocy maksymalnej dwucylindrowego, rzędowego silnika z 39 do 42 koni mechanicznych dostępnych przy 13 tys. obrotów na minutę. Maksymalny moment obrotowy wynosi 25 Nm. Zmieniono również przełożenia skrzyni biegów. To wszystko ma sprawić, że krzywe mocy i momentu obrotowego będą płynniejsze, a maksymalna prędkość - większa. Motocykl może się rozpędzić do 175 km/h. Przewidziano także wariant z quick shifterem.
Przednie zawieszenie zostało wymienione na Showa Big Piston Fork w charakterystycznym złotym kolorze. Producent zdecydował się pozostawić hamulce w układzie jedna tarcza z przodu i jedna z tyłu. Masa motocykla wynosi od 166 do 168 kg w zależności od wersji. Motocykl będzie dostępny w Indonezji i Japonii. Co ciekawe, w Japonii zrezygnowano z oznaczenia SP. Ceny? W Indonezji wersja z quick shifterem ma kosztować równowartość 22,6 tys. zł. Wariant bez quick shiftera to koszt ok. 21,5 tys. zł.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze