Honda CBR250R zaskakuje potencjałem
Wczoraj informowaliśmy was o nowej Hondzie CBR600F, dziś natomiast chcieliśmy podzielić się z wami pierwszymi wrażeniami z jazd najnowszą CBR250R! A trzeba przyznać, że jest o czym pisać
Pomimo skromnej pojemności mała CBRka jest sprzętem, który potrafi bardzo przyjemnie zaskoczyć doświadczonego kierowcę o zdecydowanie dorosłych rozmiarach. Przy pierwszym kontakcie z motocyklem zadziwia to, w jaki sposób w relatywnie niedużym motocyklu udało się uzyskać świetną ergonomię, nawet dla kierowcy o wzroście 185cm. Bardzo przyjemnie pracujący silnik, pewne hamulce, oraz odpowiednie do możliwości silnika podwozie. Całość składa się na prawdziwie sportowy motocykl, który nie tylko sportowo wygląda w pełnych owiewkach, ale także emanuje duchem większych modeli CBR. 250-tka przekonuje do siebie także jakością wykonania i zastosowanymi materiałami. Oto przed wami nowy, pełnoprawny członek rodziny CBR!
Inżynierowie Hondy postawili sobie za zadanie aby nowa CBR250R była przyjemna w obejściu, pełna sportowego potencjału, a przy tym dostępna dla szerokiego grona odbiorców. Już w najbliższych dniach znajdziecie na naszych stronach szczegółowy raport w którym wyjaśnimy punkt po punkcie, jakimi zabiegami japoński producent postanowił to osiągnąć!
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeno ale jeden garnek??? to pomyłka imo...
Odpowiedzwtedy miałaby 4KM więcej i kosztowałaby nie 16, tylko 20k...
Odpowiedzale wtedy to by było sensowne moto na pierwsze moto...
OdpowiedzA teraz nie jest? no stary weź mnie nie rozśmieszaj. Przypomne Ci że na pierwsze moto jest kat A1 i pojemność 125 cc. Motocykl który rozpędza sie do 140-150 km/h jest za wolny dla początkującego?
Odpowiedznie o prędkość chodzi a zrywność. i co z tego że 50ccm po odblokowaniu pojedzie 120 jak ma zryw wykolejonego pociągu relacji warszawa koluszki
Odpowiedzale to nie jest 50, tylko 250 i to ze sportowym silnikiem, w mieście spokojnie objedzie wszystkie samochody.
Odpowiedzcena jest niezła, jeśli rzeczywisci będzie sie to cos nadawało do jazdy to moze w koncu nasz młodziez przestanie rozpoczynać zabawę z motocyklami od 600cc
OdpowiedzNapewnio niewiel wieksza niz 1000 rr
Odpowiedztłumik ucinacie na każdej fotce, i dobrze, bo jest ochydny ;)
Odpowiedz