tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Honda CB4 i Six50 - dwa koncepty na bazie CBR650F
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Honda CB4 i Six50 - dwa koncepty na bazie CBR650F

Autor: Beavis 2015.11.18, 09:09 7 Drukuj

Streetfighter i futurystyczny scrambler na bazie popularnej Hondy CBR650F.

Najwyraźniej z poczciwej (w dobrym znaczeniu tego słowa) czterocylindrowej platformy można jeszcze sporo wycisnąć. W porównaniu do najnowszych rynkowych trendów, CB650F i CBR650F prezentują się przecież bardzo klasycznie. Ale, ale! Honda przygotowała dwa świetne koncepty, oparte o CBR650F właśnie. Pierwszym z nich jest futurystyczny streetfighter o nazwie CB4. CB4 przypomina miks Ducati Diavela (srebrne wloty powietrza i kształt zbiornika) z MV Agustą (tłumik końcowy). Nic w tym dziwnego, koncept został zbudowany przez europejski oddział Hondy. Dodatkowo w oczy rzucają się pełne tarcze hamulcowe, czerwone, radialne zaciski czy w końcu piękny jednoramienny wahacz. Wykończenie detali w czerwieni, takich jak przeszycie siedziska czy sprężyna tylnego amortyzatora, także robi pozytywne wrażenie. Jest nieźle!

NAS Analytics TAG

Drugim koncepcyjnym motocyklem jest nic innego, jak scrambler. Kto obecnie nie ma w ofercie uterenowionego sprzętu? Trend ten rozprzestrzenia się jak zaraza (chyba właśnie ujawniłem co myślę o pseudo-offroadowych maszynach do lansu pod wielkomiejskimi knajpami). Six50 ratuje jednak fakt, że Honda do tematu podeszła "po japońsku". Six50 także oparte jest o CBR650F, choć ciężko znaleźć jakiekolwiek ku temu przesłani. Lakierowany w miejski kamuflaż motocykl, uzupełniony czerwonymi dodatkami, wygląda bojowo. Podoba mi się solidna płyta pod silnik, osłony klamek, szprychowe koła i wysoka kostka na oponach. Six50 także otrzymało jednoramienny wahacz, co raczej nie przeszkadzałoby nam w ochoczym upalaniu lokalnych, polnych dróg.

Czy dwie koncepcyjne Hondy są zapowiedzią nowych modeli w gamie japońskiego producenta? Yamaha na przestrzeni zaledwie kilkunastu miesięcy zbudowała całą rodzinę Sport Heritage (SR400, XJR1300, XSR700, XSR900, XV950, V-Max), tak naprawdę w pełni bazując na posiadanych w portfolio rozwiązaniach. Europejski producenci nie próżnują (Scrambler Ducati, rodzina Bonneville od Triumpha, a niedługo dopiszemy do tego Husqvarnę), wydaje się, że Honda jest kolejna na liście, która pójdzie za neo-klasyczną modą.

Foto: Honda

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor:zulugula 18/11/2015 10:34

ca³kiem ³adne obydwa

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê