Honda CB 400 Four - Super Sport z lat 70.
Ostatnio panuje wśród producentów motocykli moda na nowoczesne sprzęty klasyczne. Prosto z fabryk wyjeżdżają nowiutkie cuda techniki wyposażone w ABS, wtrysk paliwa, kontrolę trakcji, a wyglądające jak pojazdy sprzed czterdziestu lat. Zobaczcie jednego z protoplastów tego trendu, Honda CB 400 Four Super Sport z 1975 roku.
Cztery cylindry, układ wydechowy 4 w 1, rozrusznik nożny, stalowa rama, chromowane błotniki, szprychowane koła. Czy to motocykl nostalgiczny, czy klasyczny? Naprawdę trzeba się przyjrzeć, żeby upewnić się, że to maszyna wyprodukowana 42 lata temu… Bębnowy hamulec z tyłu, wielkie jak łapki na muchy kierunkowskazy, kopniak, gaźniki, absolutny brak elektroniki - japońska klasyka w najczystszej postaci. Nacieszcie swoje oczy widokiem tego wspaniale utrzymanego egzemplarza. Naprawdę jest na co popatrzeć…
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarze"Wielkie jak lapki na muchy" kieunkowskazy sa po prostu nieoryginalne (bodajze z pierwszej generacji Intruderow). Oryginalne byly znacznie zgrabniejsze, jak w linku ponizej: ...
OdpowiedzJest to jedynie pó³prawda. Te mniejsze kierunki s± po prostu z modeli produkowanych na rynek amerykañski i brytyjski. Ró¿ni³y siê one subtelno¶ciami. Jednak na rynek europejski i japoñski kierunki by³y w³a¶nie du¿e. Co prawna te faktyczie nie s± oryginalne, poniewa¿ orygina³y w metalowej obudowie w tylnej czê¶ci przechodzi³y w zgrabniejszy cylinderek - wygl±da³y jak po³±czenie tych na zdjêciach z artyku³u i tych mniejszych, brytyjskich. Mnie osobi¶cie bardziej podobaj± siê w³a¶nie te wiêksze. Ale to rzecz gustu.
Odpowiedz