Honda Africa Twin Adventure Sports Concept - zapowied¼ modelu?
Jeszcze bardziej uterenowiona Africa Twin pokazana w Osace.
Wnioski po światowej premierze Hondy CRF1000L Africa Twin były dość proste - to najbardziej terenowy ze wszystkich motocykli klasy adventure. Dla Hondy to jednak zbyt mało. Podczas zakończonych wczoraj targów Osaka Motorcycle Show Honda zaprezentowała koncept o wiele mówiącej nazwie Adventure Sports Concept.
Różnice w porównaniu do bazowej wersji CRF1000L? Na pierwszy rzut oka to napewno ogromna płyta pod silnikiem, wydech Termignoni i mocno zmieniona tylna sekcja motocykla (inna lampa, zintegrowane kierunkowskazy, inne mocowanie pod kufry). Adventure Sports Concept otrzymał także płaskie siedzisko w motocrossowym stylu i offroadowe opony. Malowanie odpowiada temu z pierwszej generacji legendarnego modelu.
Póki co to tylko motocykl koncepcyjny, ale możemy być pewni, że prędzej czy później otrzymamy "terenową" wersję Afryki Twin (obstawiałbym "prędzej"). W mojej ocenie Sports Concept uderza idealnie w klientów KTM-a 1190 Adventure R, delikatnie zahaczając o klientów bardziej turystycznego BMW R 1200 GS Adventure. Honda najwyraźniej wie, że to nadal rosnący segment - zwłaszcza w Europie. Inna sprawa, że bazowej wersji Afryki Twin niespecjalnie czegokolwiek brakuje.
Foto: Honda
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeuwaga na HD kupi³em nowy na 5000 km cztery powa¿ne awarie k³opotliwy serwis
Odpowiedz"Wnioski po ¶wiatowej premierze Hondy CRF1000L Africa Twin by³y do¶æ proste - to najbardziej terenowy ze wszystkich motocykli klasy adventure. " Chyba kto¶ zapomnia³ dodaæ na górze "artyku³ ...
Odpowiedz