Harley-Davidson - jak zrobić dobrą reklamę
Harleyowi można zarzucać wiele rzeczy. Wysokie ceny, brak jakichkolwiek innowacji od lat, wibrujące silniki, parzące chromy to tylko niektóre z nich. Amerykańskiemu koncernowi trzeba jednak przyznać jedno - wie jak sprzedawać swój produkt. Harley jest znany ze swoich spektakularnych kampanii reklamowych i materiałów video, które bardzo donośnie przemawiają do klienta.
Na filmie poniżej możecie zobaczyć klip, który został przygotowany przez ludzi z salonu Harley-Davidson w Dallas. Wszyscy ci, którzy lubią klimaty Sons of Anarchy będą bardzo zadowoleni. Zasada jest tutaj prosta. Klientowi trzeba pokazać, co go czeka w momencie, kiedy stanie się posiadaczem Harleya-Davidsona. A mają to być bezkresne autostrady, gulgot silnika V2 i kobiety w bikini. Zobaczcie sami, czy i was najdzie nieprzewidziana ochota na Harusa…
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeHarley pozostal , a mit o psuciu nadal aktualny.
Odpowiedzjakos do mnie to kompletnie nie przemawia. Jak to mowi moj wujek z Kanady " jak jedzie grupa Harleyowców - to na bank za nimi ciezarowka z czesciami" :)
OdpowiedzKażda religia kosztuje....:)
OdpowiedzZasada jest prosta, będzie płacić, płacić, płacić za każde g... z literami HD.
Odpowiedz