Harley-Davidson V-Rod Turbo od Roland Sands Desing
V-Rod to najmocniejszy motocykl produkowany seryjnie przez Harleya. Fabryczne 123 KM to jednak za mało dla Rolanda Sandsa. Amerykański mistrz customizingu zabrał się za power cruisera z Milwaukee i nie zgadniecie, wsadził do niego turbo. System dostarczony przez Trask Turbo wraz z komputerem od Zipper’s Performance pozwoliły podnieść moc do 160 KM. Aby podwozie wytrzymało, zastosowano zawieszenie USD Ohlinsa i amortyzator TTX z tyłu. Roland zastosował także specjalnie przygotowaną aplikację na iPhone’a, która zmienia go w…zestaw wskaźników przymocowany do kierownicy. Genialne, prawda?
Oprócz tego Harley-Davidson V-Rod przeszedł zmiany wizualne. Roland zastosował nową ramę, jednoramienny wahacz, autorskie koła i mnóstwo drobiazgów, które składają się na wspaniały efekt. Roland Sands twierdzi, że motocykl czuje się równie dobrze w wyścigach na 1/4 mili jak podczas niedzielnej przejażdżki wybrzeżem. Bardzo szybkiej przejażdżki, jak podejrzewamy.
|
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzePrzecież to przeróbka i to spora więc nie ma co gadać że HD jest cacy albo blee bo co to zmieni? To koncept świrusa i jego wizja a własności jezdne i cały ten bałagan podyktowane są formie...
OdpowiedzTylko w Ameryce, pchać najnowsze technologie w sprzęt średniowieczny. To jak tutaj wsadzić turbo do Malucha z gazem. Ludziom się nudzi i nie mają co robić. Pozycja \"Tarzan na lianie\" i 160 koni, ...
OdpowiedzMoze i mocny ale mi sie nie podoba :/
OdpowiedzPedalski motor dla pedałów
Odpowiedzjeżeli tępa maso jeździsz starym gs500 to nie cwaniakuj że to pedalski sprzęt,bo ciebie NIGDY nie będzie na takiego stać więc się uspokój a nie oceniaj jak nie umiesz.
Odpowiedzhehehe amerykański chopper NIGDY nie będzie japońskim mieczem:D
Odpowiedz