Harley-Davidson Forty-Eight 2010
Harley-Davidson 48 to radykalny, fabryczny custom, czy te¿ dyskretna próba ugryzienia tematu Cafe Racerów?
Harley-Davidson, czyli koncern, który zdaje siê walczyæ z kryzysem w sposób stanowczy, postanowi³ wszystkich zaskoczyæ i w styczniu zaprezentowaæ jeszcze jeden motocykl z linii nowo¶ci na rok 2010. „48", bo o nim mowa, najpro¶ciej mówi±c jest Sportsterem 1200, tylko bardziej z³ym.
Gdzie nie spojrzeæ, wzrok nasz racz± soczyste detale. Obydwa ko³a w rozmiarze 16-stu cali obuto w t³uste, balonowe opony o szeroko¶ci 150 mm. W zwi±zku z tym, przedni widelec si³± rzeczy zosta³ poszerzony. Z serii „mega bajer", znajdziemy podwieszane pod kierownic± lusterka. Rzadko taki patent widuje siê w sprzêtach rodem z gara¿u, a co dopiero w motocyklu, który ma metkê z cen±. Silnik to znany ze Sportsrera widlak o pojemno¶ci 1199 cm3.
HD Forty-Eight bêdzie jednoosobowy, aczkolwiek zapewne fabryka udostêpni akcesoria pozwalaj±ce ten fakt zmieniæ. Szkoda by³oby to jednak robiæ, aby nie psuæ ty³u sprzêtu, czyli g³adkiego, czystego b³otnika i kierunkowskazów rodem z Nightstera, spe³niaj±cych te¿ funkcjê ¶wiat³a stopu. Harley-Davidson 48 to radykalny, fabryczny custom, czy te¿ dyskretna próba ugryzienia tematu Cafe Racerów?
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeSa kozackie!!!
Odpowiedz