Gama Streetfighter V2 poszerza się o nową wersję kolorystyczną Storm Green
Ducati rozszerza gamę Streetfightera V2 o nową, wyjątkową kolorystykę Storm Green. Odcień zieleni wybrany przez Centro Stile Ducati podkreśla czyste i ostre linie Streetfightera V2, uwydatniając jego unikalny charakter. Matowe wykończenie tworzy ciekawe wizualnie efekty na różnych powierzchniach motocykla.
Streetfighter V2 został stworzony dla tych, którzy szukają motocykla zdolnego połączyć sportowe DNA Panigale V2 z pozycją jazdy na Streetfighterze. Jest intuicyjny i łatwy w prowadzeniu, zapas mocy zapewnia adrenalinę, a najwyższej klasy elektronika dba o bezpieczeństwo.
Streetfighter V2 charakteryzuje się ostrym designem, który obejmuje elementy stylistyczne znane z większego Streetfightera V4, w tym między innymi charakterystyczny reflektor w kształcie litery V, który jest typowy dla sportowych motocykli Ducati i inspirowany jest słynnym uśmiechem Jokera.
Ergonomia Streetfightera V2 koncentruje się na wygodzie użytkowania motocykla na drogach, ale nie pozbawiając go sportowego charakteru. Wyższa kierownica, szersze siedzisko z nową wyściółką i przesunięte podnóżki - wszystkie te usprawnienia pozwalają prowadzącemu na doskonałą kontrolę podczas szybkiej jazdy, a jednocześnie ułatwiają codzienne użytkowanie.
Spełniający normę Euro 5 silnik Superquadro o pojemności 955 cm3 dostarcza maksymalną moc 153 KM przy 10750 obr./min i maksymalny moment obrotowy 101,4 Nm przy 9000 obr./min. Jednostka wyróżnia się bardzo dobrą elastycznością i sprawdza się zarówno na drodze, jak i na torze wyścigowym. W porównaniu do Panigale V2, Streetfighter V2 ma krótsze przełożenie końcowe (15/45 vs 15/43), co gwarantuje większy moment obrotowy na kole przy prędkościach drogowych, jednocześnie zapewniając lepszą reakcję silnika przy ponownym otwarciu przepustnicy.
Opracowując nowy model inżynierowie Ducati skupili się na konfiguracji podwozia. Silnik Superquadro służy jako element nośny łączący kompaktową konstrukcję przednią, składającą się z ramy monocoque z odlewanego ciśnieniowo aluminium. Jednostronny wahacz, który również połączony jest z jednostką napeędową jest o 16 mm dłuższy w porównaniu do tego w Panigale V2, co poprawia stabilność całego motocykla. Aby Streetfighter V2 był wygodniejszy na drodze, ale też bardziej skuteczny na torze wyścigowym, inżynierowie zastosowali układ zawieszenia składający się z widelca Showa BPF o średnicy 43 mm z dedykowaną kalibracją i łatwo regulowanego amortyzatora Sachs.
Streetfighter V2 jest wyposażony w pięcioramienne felgi i nowe opony Pirelli Diablo Rosso IV w rozmiarach 120/70 ZR17 z przodu i 180/60 ZR17 z tyłu. Poza zastosowaniem mniej agresywnych klocków hamulcowych, które lepiej przystosowane są do użytku drogowego, cały układ hamulcowy jest wiernie zaczerpnięty z modelu Panigale V2 i wyposażony jest w monoblokowe zaciski radialne Brembo M4.32 z tarczami o średnicy 320 mm.
Kompletny i nowoczesny system elektroniki Streetfightera V2 jest odziedziczony po Panigale V2. Sześcioosiowa platforma inercyjna IMU nadzoruje wszystkie elektroniczne elementy sterujące, bada położenie motocykla i w czasie rzeczywistym przesyła informacje do jednostek sterujących. W skład pakietu elektronicznego wchodzą: ABS Cornering EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO 2, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Quick Shift góra/dół ( DQS) EVO 2 i regulacja siły hamowania silnikiem (EBC) EVO.
Streetfighter V2 oferuje trzy tryby jazdy (Sport, Road i Wet) z dedykowanymi ustawieniami. Wyposażenie elektroniczne można wzbogacić o akcesoria Ducati Performance, takie jak Ducati Multimedia System, który umożliwia podłączenie smartfona lub Ducati Data Analyzer (DDA + GPS) w celu gromadzenia i późniejszej analizy danych z jazdy. Motocykl wyposażony jest również w reflektor LED z światłami do jazdy dziennej i 4,3-calowy, kolorowy ekran TFT z intuicyjnym interfejsem.
Streetfighter V2 w nowej kolorystyce Storm Green dołącza do malowania Ducati Red. Motocykl można zamawiać już u dealerów Ducati w całej Polsce. Więcej informacji na stronie ducatipolska.pl oraz na facebookowym profilu Ducati Polska.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze