Fina³ Castrol #BeThe1 - wroc³awskie warsztaty
Dziesięciu finalistów wybrało się do Wrocławia na finałowe warsztaty, które były częścią akcji Castrol #BeThe1. Teraz pozostaje wybrać trójkę zwycięzców…
Dziesięciu finalistów wyłonionych spośród ośmiuset uczestników akcji Castrol #BeThe1 spotkało się w zeszły weekend we Wrocławiu. Powód? Podsumowanie akcji #BeThe1 oraz organizowane przez Castrola warsztaty, które prowadzili wspierani przez markę zawodnicy - Łukasz Kurowski i Hubert Dylon aka Raptowny.
Zanim jednak zasiedliśmy wieczorem do stołu by porozmawiać o sposobach promocji i poszukiwania sponsorów, najpierw do wykonania było sporo pracy, zwłaszcza dla uczestników #BeThe1. Castrol przygotował niespodziankę - ogromny mural z finalistami na ścianie bloku przy ul. Dubois. Pogoda trochę pokrzyżowała plany i na nasz przyjazd mural nie był jeszcze w pełni wykończony (duża wilgoć i kosmiczna mgła). Mimo wszystko prezentował się bardzo majestatycznie, a z podesłanych przez naszych czytelników zdjęć wynika, że został już skończony. Teraz, przez najbliższe kilka tygodni, będzie można go oglądać, więc jeśli jesteście z Wrocławia koniecznie wybierzcie się na jesienny spacer po okolicy.
Castrol #BeThe1 - Top10:
- Adrian Andrzejak
- Ewelina Szkudlarek
- Monika Fryc
- Marcin Wrzesiński
- Wojciech Styczyrz
- Dominik Zajdel
- Mateusz Otręba
- Tomasz Rysio
- Konrad Grzybowski
- Marcin Wojciechowski
We Wrocławiu uczestnicy #BeThe1 mogli poczuć się jak prawdziwe gwiazdy. Profesjonalna ekipa filmowa przygotowywała wideo z finalistami, w tym wywiady, ujęcia z drona i wszystko, co tylko można sobie wyobrazić. Klip będzie gotowy już nie długo. Po sesjach zdjęciowych, w piątek popołudniu, rozpoczęliśmy warsztaty. Na pierwszy ogień poszli zawodnicy Castrola, Łukasz Kurowski i Raptowny. Opowiadali oni w szczegółach o rozwoju swoich karier sportowych, współpracy ze sponsorami, współpracy z mediami, największych sukcesach i największych porażkach. Castrolowi finaliści wszystko pilnie notowali, zadając często zaskakująco sprecyzowane pytania.
Później przyszedł czas na prezentację przygotowaną przez ekipę Ścigacz.pl, w której rozmawialiśmy o roli mediów w życiu sportowca, ogromnej roli mediów społecznościowych oraz budowaniu wizerunku. Na sam koniec Damian Śmigielski opowiadał o technologi, jaką Castrol używa w swoich olejach.
Z finałowej dziesiątki wyłoniona zostanie trójka zwycięzców, która w przyszłym roku otrzyma wsparcie ze strony Castrola. My już mamy swoje typy, a wy? Więcej o Castrol #BeThe1 przeczytasz na dedykowanej stronie akcji.
Foto: Ideamo, autor
|
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze